Prøv at forklar hvordan en veer er??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2014

Maja88

Man kan slet ikke beskrive det..

Ved det lyder kliche men synes jeg virkelig ik..

Og den der med alle siger-du er ikke i tvivl når du får en... de har RET

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil

Kan du prøve at forklare hvordan du følte dine veer var, hvor havde du ondt osv?

Termin d 2 juli  Glæder mig til at se ham...

Havde veer i to døgn, det første døgn føltes de som menstruationsmerter som blev værre og værre. Havde ondt i maven og senere også i lænden. Det næste døgns veer kan jeg ærlig talt ikke rigtigt beskrive, kan faktisk ikke huske smerten nøjagtigt, det blev så intenst. Havde meget stærke menstruationsmerter som teenager og er vokset op med hippiemor hvor smertestillende var en by i Rusland. Under fødslen var jeg faktisk taknemmelig for det, det var en smerte jeg kunne genkende og håndtere. Så måske er menstruationsmerter en øvelse i fødslen...

Anmeld

3. april 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Det føles som alle knoglerne bliver knækket i hele kroppen og man føler man skal dø ! :p jeg overdriver ikke sådan havde jeg det da jeg fødte normalt for 10 år siden : )

Anmeld

3. april 2014

AnthonsMor

san skriver:

Kan du prøve at forklare hvordan du følte dine veer var, hvor havde du ondt osv?

Knivstik i underlivet, og kramper samtidig, i hele kroppen.. Og da jeg fik presseveer, som varede i 8 timer følte jeg KONSTANT at jeg sked i bukserne..

Anmeld

3. april 2014

Lililili

For mig var det en fuldstændig sindssyg krampe/trykken både fortil og i lænd. Det gør ubeskriveligt ondt, og man aner ikke hvordan man skal stå, gå eller ligge, jeg ville så gerne vende og dreje mig fordi det gjorde så ondt, men jeg følte mig lammet af smerte. Sindssyg følelse, men inden jeg gik der fra sagde jeg " jeg gør det gerne igen" OG vil så lige sige at man bagefter føler sig sindssygt sej, og føler man kan gå på vandet 

Anmeld

4. april 2014

mortilcaroline

kan godt læse mig til, at man opfatter smerten på veerene meget forskelligt. Ja, vil give alle de andre ret i, at det føles som stærke menstruations smerter. MEN. så længe man virkelig er god til at tænke over sin vejrtrækning, og hele tiden trækker vejret dybt og roligt, så syntes jeg slet ikke det gjorde ondt.   . men er selvfølgelig godt klar over, at det ikke er alle der er i stand til at tænke over vejrtrækning når man ligger med smerter .. men syntes du skal prøve, det hjalp mig utrolig meget!  held & lykke med det hele.

Anmeld

4. april 2014

EKBJ

san skriver:

De første veer var lidt ligesom sådan en niven inde i underlivet. De gjorde så ondt at jeg var nødt til at rykke lidt på mig, men kunne sagtens holde dem ud.

Som de tog til fik jeg mere og mere ondt foran ved skambenet. Og jo mere joegudvidet mig jo mere ondt fik jeg i lænden. Jeg er en af dem der ikke kan stå stille under en ve så jeg stod og rokkede.. jeg kan slet ikke se at det kan sammenlignes med menstruation smerter men jeg har også en høj smerte terskel.

Anmeld

4. april 2014

EKBJ

mortilcaroline skriver:

kan godt læse mig til, at man opfatter smerten på veerene meget forskelligt. Ja, vil give alle de andre ret i, at det føles som stærke menstruations smerter. MEN. så længe man virkelig er god til at tænke over sin vejrtrækning, og hele tiden trækker vejret dybt og roligt, så syntes jeg slet ikke det gjorde ondt.   . men er selvfølgelig godt klar over, at det ikke er alle der er i stand til at tænke over vejrtrækning når man ligger med smerter .. men syntes du skal prøve, det hjalp mig utrolig meget!  held & lykke med det hele.

Fuldstændig enig i det med evejrtrækningen det var det eneste der hjalp mig igennem veerne og positive tanker om at de kun hjalp. 

Anmeld

4. april 2014

Chewy

san skriver:

Jeg havde faktisk kun ondt hen over lænden. Sådan en ordentlig gang kraftige mens smerter. Selvom det gør ondt, skal du glæde dig. Smerterne skal du nok klare, og inden du får set dig om, står du med dit guld i armene 

Anmeld

4. april 2014

liten-mamma

Det river og flår i både underliv og lænden. Maven laver nogle sammentrækninger, som er menstruation smerter x100! 

Det kan slet ikke beskrives og ville sgu hellere have et slag med et baseball bat lige i hovedet.

(havde vestorm, dvs. ca 60 veer i timen, som stod på i 4 timer)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.