Den første jule-mus er på vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2014

Jupiter

Sunsmile skriver:

Det kan jeg godt forstå, tror det ville være mega hårdt med 2, når din datter stadig ikke er så stor :-) var det planlagt at i ville ha et barn så kort tid efter din datter?

Ja det var planlagt.

Eller vi ville gerne have haft dem tættere. Det bliver rigtig hårdt de første år, men guld værd for dem senere 

Jeg er udlært d. 24. juni, så ville jo helst skjule maven lidt længere og håbe der dukkede et fast job op - men så heldig er jeg nok ikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

Sunsmile

Jupiter skriver:

Ja det var planlagt.

Eller vi ville gerne have haft dem tættere. Det bliver rigtig hårdt de første år, men guld værd for dem senere 

Jeg er udlært d. 24. juni, så ville jo helst skjule maven lidt længere og håbe der dukkede et fast job op - men så heldig er jeg nok ikke 

Ja det er rigtigt, men de skal nok få noget godt ud af hinanden godt tænkt

Anmeld

5. juni 2014

A. Nonymsen

Jeg snyder lige lidt og melder mig ind her... Er ikke så langt henne som jer, har termin 9. Januar, MEN med tvillinger, så de kommer 100% sikkert i december

Anmeld

7. juni 2014

stm2812

Melder mig også til gruppen her Har termin 30. December. Og det er vores 2. Barn som vi hsr prøvet på at få i 2.3 år Skal til nf på tirsdag. Nej hvor jeg dog glæder mig

Anmeld

7. juni 2014

silden85

Jeg har termin D. 23 december, og jeg skal til nf D. 16 juni, synes at der er lang tid til men glæder mig

Anmeld

8. juni 2014

mt2

Jeg har termin 29/11, men tror nu det bliver en decembermus 

Anmeld

16. juni 2014

silden85

Så har jeg været til NF og alt så godt ud. Jeg har fået tilbudt en ekstra scanning om 14 dage, så det glæder vi os til

Anmeld

16. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
silden85 skriver:

Så har jeg været til NF og alt så godt ud. Jeg har fået tilbudt en ekstra scanning om 14 dage, så det glæder vi os til

Hvordan kan det være i har fået tilbudt en ekstra?  

Anmeld

16. juni 2014

silden85

Fordi min søster fik en dreng med Down syndrom også vil en læge tjekke mit barns hjerte, om alt er iorden.
Men hende der scannede mig, sagde at alt så fint ud. Og mit tal var 1:15500. Men det er bare for at være sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.