Den første jule-mus er på vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2014

Sunsmile

Jupiter skriver:

Mange tak 

Vi har bare været hos familien på djævleøen - hyggeligt nok.

Men lidt anstrengende at kæmpe for at skjule maven og kvalmen hele tiden 

Fedt med gruppen, er ikke lige så erfaren med facebookgrupper, så det er godt du har styr på det.
Er du allerede begyndt at få mave?
Ja jeg sys også kvalmen har sneget sig lidt op på mig her i påsken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

Jupiter

Sunsmile skriver:

Fedt med gruppen, er ikke lige så erfaren med facebookgrupper, så det er godt du har styr på det.
Er du allerede begyndt at få mave?
Ja jeg sys også kvalmen har sneget sig lidt op på mig her i påsken.

Jah, jeg synes godt nok det er svært at skjule maven denne gang.

Jeg er heldigvis ikke så oppustet mere, men livmoderen er jo allerede på størrelse med en appelsin (eller deromkring mener jeg), så jeg får svært ved at gemme det til nf 

Anmeld

21. april 2014

Sunsmile

Jupiter skriver:

Jah, jeg synes godt nok det er svært at skjule maven denne gang.

Jeg er heldigvis ikke så oppustet mere, men livmoderen er jo allerede på størrelse med en appelsin (eller deromkring mener jeg), så jeg får svært ved at gemme det til nf 

Spændende, ja maven ka jo også oftere ses ved andet barn. Men sys det er meget tidligt endnu. Ja det ku faktisk være lidt interessant at vide mere om størrelsen på livmoderen her i starten.

Anmeld

21. april 2014

Jupiter

Sunsmile skriver:

Spændende, ja maven ka jo også oftere ses ved andet barn. Men sys det er meget tidligt endnu. Ja det ku faktisk være lidt interessant at vide mere om størrelsen på livmoderen her i starten.

Jeg synes sørme også at 7+ er tidligt!

Første gang kunne man kun så småt ane det 16+... 

Anmeld

21. april 2014

Sunsmile

Jupiter skriver:

Jeg synes sørme også at 7+ er tidligt!

Første gang kunne man kun så småt ane det 16+... 

Spændende at se hvordan din mave kommer til at se ud, men ja du ka nok ikke skjule det ret meget længere hvis du allerede har svært ved det nu :-)

Anmeld

21. april 2014

Sunsmile

Sunsmile skriver:

Spændende at se hvordan din mave kommer til at se ud, men ja du ka nok ikke skjule det ret meget længere hvis du allerede har svært ved det nu :-)

Måske har du tvillinger

Anmeld

21. april 2014

Jupiter

Sunsmile skriver:

Måske har du tvillinger

Puha det håber jeg sandelig ikke 

Synes det er nok med to blebørn 

Anmeld

21. april 2014

silden85

Jeg er også anden gang. Og er 4+6 så jeg er spændt på om jeg kan holde det hemmeligt. Indtil nf. For jeg har hørt, at dem der venter nr 2 barn, at maven kommer hurtigere.

Anmeld

21. april 2014

Sunsmile

silden85 skriver:

Jeg er også anden gang. Og er 4+6 så jeg er spændt på om jeg kan holde det hemmeligt. Indtil nf. For jeg har hørt, at dem der venter nr 2 barn, at maven kommer hurtigere.

Ja det kan nok godt blive svært, sys jeg har set nogle herinde som har 2 el flere børn som ser gravide ud sådan omkring uge 8-10 :-)

Anmeld

21. april 2014

Sunsmile

Jupiter skriver:

Puha det håber jeg sandelig ikke 

Synes det er nok med to blebørn 

Det kan jeg godt forstå, tror det ville være mega hårdt med 2, når din datter stadig ikke er så stor :-) var det planlagt at i ville ha et barn så kort tid efter din datter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.