Er allerede bange for fødslen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.457 visninger
26 svar
26 synes godt om
29. marts 2014

*Mor Til Albert*

Jeg er kun 8+2 henne i dag, men jeg er allerede begyndt at være meget angst for fødslen. 
Jeg har mareridt om natten og jeg tænker på det on and off hele dagen.. Det er jeg bare så træt og ked af. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

M &.I

Jeg er kun 8+2 henne i dag, men jeg er allerede begyndt at være meget angst for fødslen. 
Jeg har mareridt om natten og jeg tænker på det on and off hele dagen.. Det er jeg bare så træt og ked af. 

Den kender jeg alt for godt ..jeg var også så bange ... Men jeg enten med akut kejsersnit.. 

Anmeld

29. marts 2014

modesty

Investér nogle penge i et rigtigt godt fødselsforberedelses-kursus. Nu ved jeg ikke hvilken kommune du bor i, men de fleste har gode muligheder.

Jeg tilmeldte mig et forløb hvor jeg gik cirka 8 gange, fra uge 30 og 8 uger frem. Det var super.

Din krop er skabt til at føde. Milliarder af kvinder har gjort det før dig. Og det moderne hospitalsvæsen har masser af løsninger parat til enhver tænkelig situation. Det skal nok gå.

Personligt kan jeg blot sige at min fødsel var mit livs største oplevelse - det var fantastisk!

Anmeld

29. marts 2014

*Mor Til Albert*

Jeg går med tanken om, at jeg går i panik. Græder, skriger, råber osv. Mit ønske er dog, at jeg kan koncentrere mig om veerne og være i smerten. Sådan helt i balance!
Jeg ved godt, at mange milliarder kvinder har gjort det før mig, men jeg har en idé om, at noget går helt galt og at der ikke er nogen der kan hjælpe mig. Jeg er i forvejen angst for smerte, så det skal nok blive festligt.
Tankerne flyver også rundt i hovedet, om mit bækken er for smalt (det har en læge sagt til mig engang, at hun syntes det var), at mit barn dør, at jeg skal ligge 43 timer i voldsomme smerter osv osv.......

Anmeld

29. marts 2014

Snoopy77

Der er absolut intet forkert i at få et kejsersnit, hvis det er det du har mest lyst til. Du skal jo også gerne have det godt med den måde dit barn kommer til verden på. Hvis du har så meget angst, så bliver du jo stresset igennem din graviditet, hvilket er usundt for både dig og bebs. Få dig en specialjordemoder og snak med hende, det er bl.a. det de er der for. 

Anmeld

29. marts 2014

BinaMor

Pu ha nogle tanker. Det positive er du næsten kun kan blive glædeligt overrasket. Det hele skal nok gå. Stol på dig selv. Og snak med din jm. Vær ærlig til hende. Jeg har født 2 gange og gør det gerne igen og igen alene pga det adrealin sus man får når baby er ude. Så fedt. Så fede følelser over det hele

Anmeld

29. marts 2014

M &.I

Pu ha nogle tanker. Det positive er du næsten kun kan blive glædeligt overrasket. Det hele skal nok gå. Stol på dig selv. Og snak med din jm. Vær ærlig til hende. Jeg har født 2 gange og gør det gerne igen og igen alene pga det adrealin sus man får når baby er ude. Så fedt. Så fede følelser over det hele

Av tænker du ikke på om det vil gøre ondt igen...??

jeg ved ikke hvordan det er at føde, i stede for at føde fik jeg akut kejsersnit.. men jeg tror ikke jeg vil gøre anden gang

Anmeld

29. marts 2014

Lykke:)

HFB skriver:

Jeg var også ekstremt bange for fødslen! Virkelig! Endte med akut kejsersnit - hvilket jeg havde det fantastisk med!

Anmeld

29. marts 2014

*Mor Til Albert*

Kan jeg selv bestemme, om jeg vil have kejsersnit?

Anmeld

29. marts 2014

M &.I

HFB skriver:

Kan jeg selv bestemme, om jeg vil have kejsersnit?

Det spurgt jeg også til min læge og hun siger man kan ikke bestemme.. kun hvis det er akut.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.