Jobsamtale mandag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
TrineMine86 skriver:

Har du evt en blazer jakke eller en lille kort jakke? Stemmer også for den gule.. 

desværre ingen af delene...

jeg har kun det jeg viser her af "pænt" tøj resten er tøj jeg kun bruger hjemme og til hverdag hvis jeg ikke skal noget specielt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

mor88

Wampires skriver:

Så er der billeder...

Håber på mange meninger og forslag

Det gule held og lykke

Anmeld

31. marts 2014

Wampires

Okay nu kan jeg ikke vente længere med at tage tøjet på og få sat håret og lagt foundation..

Så det bliver den gule t-shirt med sorte bukser og de høje sorte støvler til

og ihh hvor er jeg nervøs...

Nogen gode forslag til ting jeg skal spørge om eller skrive ned?? eller hav med???

tager mine eksamenspapirer med... har altid en lille taske med papir og kuglepen samt lommetørklæder...

Mobilen på lydløs i tasken...

Anmeld

31. marts 2014

Fine_007

Wampires skriver:

Synes også den er god

Ved bare ikke om den er for almindelig til en jobsamtale...???

Nej, jeg synes egentlig ikke, det gør noget, at det er så simpelt et outfit, nu når farven er så fin

Jeg havde selv bare en grå bluse på sidst jeg var til jobsamtale, og jobbet endte i hus det allervigtigste er at du husker at smile

Held og lykke!

Anmeld

31. marts 2014

Mette og co

Har hverken leggings eller strømpebukser..

Jeg bliver nok kørt til og fra af manden så temperaturen er kun inde i butikken

Hvis ikke du har noget at tage over armene eller på benene, så ville jeg tage bukser på og den langærmede grå. Selvom du kan blive kørt, så synes jeg stadig man er pænest når man er tilpas og har tøj på der passer til vejret. Og udskæringen på den grå er også rigtig klædelig

Men et godt råd, som du bare kan smide ud til højre, hvis du ikke er interesseret: Næste gang der bliver lidt overskud pengemæssigt så invester i lange sorte leggins, et par lange bukser, der kan passe til alle dine toppe og så en god sort eller mørkegrå cardigan eller blazer - så kommer du simpelthen såååå langt for få penge, og det vil passe til det tøj du har i forvejen

Og held og lykke

Anmeld

31. marts 2014

Carina:-)

Held og lykke .

Er sikker på du tager dem med storm . 

Anmeld

31. marts 2014

Wampires

Mange tak for alle Jeres råd og vejledning

Jeg kan ikke lide at have leggings og strømpebukser på...

strømpebukser kan jeg lige klare når det er vinter og meget koldt og det er en nødvendighed men ellers driver de mig til vanvid...

Jeg sætter billede op om lidt af hvordan det hele ser ud og hvordan jeg ser ud med foundation og en smule læbestift...

Anmeld

31. marts 2014

Wampires

Sådan her ser det så ud

puha håber jeg har gjort det rigtigt med foundation...

aner intet om det stads

valgte en mørkerød læbestift så jeg fik lidt farve på læberne...

har ingen makeup udover 2 forskellige læbestifter...

bruger det ikke normalt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. marts 2014

Wampires

Så er jeg hjemme igen fra samtalen...

tror ikke det bliver mig de vælger da arbejdstiderne kommer til at være et problem for mig...

Men nu må vi se ad om der er andre bedre kandidater

Jeg sætter mig selv på stolen med at jeg ikke får det for hvis det så sker så bliver det positivt fremfor en skuffelse fra den modsatte side...

tak for alle Jeres input

det hjalp at vide at der var andre end mig og manden der syntes at jeg så fin ud

Anmeld

31. marts 2014

serinasmor

Wampires skriver:

Så er jeg hjemme igen fra samtalen...

tror ikke det bliver mig de vælger da arbejdstiderne kommer til at være et problem for mig...

Men nu må vi se ad om der er andre bedre kandidater

Jeg sætter mig selv på stolen med at jeg ikke får det for hvis det så sker så bliver det positivt fremfor en skuffelse fra den modsatte side...

tak for alle Jeres input

det hjalp at vide at der var andre end mig og manden der syntes at jeg så fin ud

Krydser alt hvad krydses kan for at de skal vælge netop dig ... Hvordan gik samtalen ellers ? Var der god stemning? Hvad spurgte de om ? Er der noget du kan lære af til næste gang (hvis nu de vælger dig, vil der nok være en næste gang igen - bare om mange år . )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.