Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wampires skriver: Så er det idag jeg skal til samtale... Puha maven hopper afsted... og så har jeg self lige fået en bums under huden på hagen der bare er skrigende rød og hamrende øm... Har lånt foundation af en veninde for at prøve at dække den lidt til... første gang jeg prøver at bruge sådan noget så må prøve mig frem... og tøjvalget er bare utrolig svært... er det varmt nok til sandaler eller skal jeg have mine høje støvler på??? Kan jeg have højhælede støvler på til min kjole??? hvis jeg nu lige hurtigt hopper i de forskellige valg er der så nogen på lige nu der vil give mig hints om det ser ok ud?? dette bliver efter opvasken som tager ca. 40 minutters tid... har det bedst med at mit hjem er clearet hvis jeg skal afsted...
Så er det idag jeg skal til samtale...
Puha maven hopper afsted...
og så har jeg self lige fået en bums under huden på hagen der bare er skrigende rød og hamrende øm...
Har lånt foundation af en veninde for at prøve at dække den lidt til...
første gang jeg prøver at bruge sådan noget så må prøve mig frem...
og tøjvalget er bare utrolig svært...
er det varmt nok til sandaler eller skal jeg have mine høje støvler på???
Kan jeg have højhælede støvler på til min kjole???
hvis jeg nu lige hurtigt hopper i de forskellige valg er der så nogen på lige nu der vil give mig hints om det ser ok ud?? dette bliver efter opvasken som tager ca. 40 minutters tid... har det bedst med at mit hjem er clearet hvis jeg skal afsted...
Pøj pøj. Husk der er en grund til at de har valgt at kalde netop dig til samtale.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tak til Jer allesammen
Nu vil jeg hoppe i de forskellige outfits og tage billeder af dem
tager lige et øjeblik da nogle af dem skal jeg skrue mig ned i
Så er der billeder...
Håber på mange meninger og forslag
Wampires skriver: Så er der billeder... Håber på mange meninger og forslag
Fine_007 skriver: Jeg stemmer for outfittet med den gule t-shirt.. den gule farve er virkelig, virkelig god til dig! Og så den sorte støvle til
Jeg stemmer for outfittet med den gule t-shirt.. den gule farve er virkelig, virkelig god til dig! Og så den sorte støvle til
Synes også den er god
Ved bare ikke om den er for almindelig til en jobsamtale...???
Den sidste sorte kjole er pæn til dig - men med strømpebukser eller lange leggins under og nok en cardigan da der jo er lidt køligt. Og så støvlerne.
Wampires skriver: Synes også den er god Ved bare ikke om den er for almindelig til en jobsamtale...???
Har du evt en blazer jakke eller en lille kort jakke? Stemmer også for den gule..
Mette og Bastian skriver: Den sidste sorte kjole er pæn til dig - men med strømpebukser eller lange leggins under og nok en cardigan da der jo er lidt køligt. Og så støvlerne.
Har hverken leggings eller strømpebukser..
Jeg bliver nok kørt til og fra af manden så temperaturen er kun inde i butikken
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128