Hej igen. Nej det er ikke noget vi har fundet ud af ved 2 års undersøgelsen...havde faktisk helt glemt den undersøgelse midt i alle de andre undersøgelser vi ellers går til.
Vi har haft mistanke om noget siden hun var ganske lille. Hun var længe om at kunne gå men øvede sig i meget lang tid. Hun faldt hele tiden og gik som om hun var herre fuld. Da vi endelig får lavet en tid til ørelægen er hun blevet 1½ år og har haft masser af sygedom ind i mellem med AB (som I sikkert kan huske jeg før har nævnt). Hun skal have lagt dræn med det samme for hun er næsten døv på begge øre...tror da pokker hun aldrig rigtig reagerede på vores snak mm

Hendes balance gang blev bedre af at få lagt dræn, men den er stadig ikke i orden. Det korte af det lange er, at vi skal se en børnelæge og det er godt at blive taget seriøst

Vuggestuen hun går i har faktisk ikke været helt i orden i den forstand, at det er mig der har skubbet og skubbet på, at de tager det her alvorligt og fx tager kontakt til en tale pædagog. Det meste af tiden har de fejet mig af med den berømte sætning "det skal nok komme, se nu lige tiden an". Måske bliver hun ok med tiden men det skal en læge fortælle mig og ikke en pædagog
Anmeld