så er jeg her igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2009

Tynen

Anywho...

Velkommen tilbage!
Du har godt nok været længe væk.

Hvor er det dejligt at der ikke er noget alvorligt galt med Freja!
Jeg håber at prøverne stadig ser gode ud om et par måneder.

Hvor længe skal I mon vente på at få hendes grovmotorik tjekket?
Var det noget I fandt ud af til 2-års undersøgelsen, eller har I selv taget kontakt?
Håber i hvert fald at du giver en update på besøget når I kommer til

Nice to have you back

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2009

birgittemarie

Grynt/Tina skriver:

Undskyld, har været lidt fraværende på det seneste og har overhovedet ikke deltaget i en disse. Jeg har bare haft så travlt, at jeg ikke har magtet at deltage i meget andet

Vi har været på festival og ungerne har været med Det var vildt fedt. Så var der lige en hæktisk uge på job før vi startede sommerferien i sommerhuset. Super hyggeligt, men vi havde glemt vores gamle hakkebrædt af en bærebar, så i 14 dage har jeg været uden for andet voksen kontakt på nettet Nu er jeg så hjemme igen og arbejdet har kaldt så højt at jeg har drættet om om aftnen af træthed.

Vi har været ude på audiotorisk afd. med Freja, da vi ikke har været helt sikker på om hun overhovedet kunne høre. Hun har jo stadig ikke meget sprog kun ca 5-7 ord og det har bekymret os meget. Men heldigvis ser det ud til at prøverne var nogetlunde gode. Diskant tonerne var lidt svære for hende at høre, men hvis det er tilfældet at hun ikke kan høre dem er der vist ikke sååå meget der kan gøres ved det. I alle tilfælde får hun ikke høre apperat og det er jo godt Vi skal komme der ud igen om 3 måneder til en kontrol. Desuden er vi blevet henvist til en børnelæge da hendes grov motorik er meget dårlig. Hun går stadig meget dårligt og løbe kan hun faktisk hellere ikke.

Nå, det var bare lige lidt om hvad der er sket her i mit liv de sidste uger.
Dejligt at være tilbage

KH Tina

Hej igen kære Tina og dejligt du er tilbage!

Sikke strengt med lille, dejlige Freja! Jeg håber sørme snart de finder ud af, hvad der er galt både med ører og motorik, for det kan da kun være hårdt at gå rundt og ikke vide, hvad man skal gøre. Stakkels lille truntepige. Og stakkels dig med højtråbende arbejde i ørerne samtidigt! Godt, I har haft en dejlig ferie i hvert fald.

Knus fra Birgitte

Anmeld

9. august 2009

Grynt

Hej igen. Nej det er ikke noget vi har fundet ud af ved 2 års undersøgelsen...havde faktisk helt glemt den undersøgelse midt i alle de andre undersøgelser vi ellers går til.

Vi har haft mistanke om noget siden hun var ganske lille. Hun var længe om at kunne gå men øvede sig i meget lang tid. Hun faldt hele tiden og gik som om hun var herre fuld. Da vi endelig får lavet en tid til ørelægen er hun blevet 1½ år og har haft masser af sygedom ind i mellem med AB (som I sikkert kan huske jeg før har nævnt). Hun skal have lagt dræn med det samme for hun er næsten døv på begge øre...tror da pokker hun aldrig rigtig reagerede på vores snak mm Hendes balance gang blev bedre af at få lagt dræn, men den er stadig ikke i orden. Det korte af det lange er, at vi skal se en børnelæge og det er godt at blive taget seriøst Vuggestuen hun går i har faktisk ikke været helt i orden i den forstand, at det er mig der har skubbet og skubbet på, at de tager det her alvorligt og fx tager kontakt til en tale pædagog. Det meste af tiden har de fejet mig af med den berømte sætning "det skal nok komme, se nu lige tiden an". Måske bliver hun ok med tiden men det skal en læge fortælle mig og ikke en pædagog

Anmeld

9. august 2009

birgittemarie

Jeg forstår godt, at det må være virkelig rart at blive taget alvorligt efter så lang tids bøvl med folk, der fejer jer af!
Men pyha, hvis det "bare" er fordi hun skulle have lagt dræn og hun derfor ikke har kunnet høre jer! Det kan da sikkert sagtens være derfor, hun heller ikke har haft særlig god balance og ikke taler så godt endnu. Det må være en lettelse at finde ud af. Og få ordentligt undersøgt i hvert fald.

Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.