så er jeg her igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. august 2009

Grynt

Undskyld, har været lidt fraværende på det seneste og har overhovedet ikke deltaget i en disse. Jeg har bare haft så travlt, at jeg ikke har magtet at deltage i meget andet

Vi har været på festival og ungerne har været med Det var vildt fedt. Så var der lige en hæktisk uge på job før vi startede sommerferien i sommerhuset. Super hyggeligt, men vi havde glemt vores gamle hakkebrædt af en bærebar, så i 14 dage har jeg været uden for andet voksen kontakt på nettet Nu er jeg så hjemme igen og arbejdet har kaldt så højt at jeg har drættet om om aftnen af træthed.

Vi har været ude på audiotorisk afd. med Freja, da vi ikke har været helt sikker på om hun overhovedet kunne høre. Hun har jo stadig ikke meget sprog kun ca 5-7 ord og det har bekymret os meget. Men heldigvis ser det ud til at prøverne var nogetlunde gode. Diskant tonerne var lidt svære for hende at høre, men hvis det er tilfældet at hun ikke kan høre dem er der vist ikke sååå meget der kan gøres ved det. I alle tilfælde får hun ikke høre apperat og det er jo godt Vi skal komme der ud igen om 3 måneder til en kontrol. Desuden er vi blevet henvist til en børnelæge da hendes grov motorik er meget dårlig. Hun går stadig meget dårligt og løbe kan hun faktisk hellere ikke.

Nå, det var bare lige lidt om hvad der er sket her i mit liv de sidste uger.
Dejligt at være tilbage

KH Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Lene76

Velkommen tilbage søde
Håber på det bedste med Frejas øre, viktor gik der osse noget tid før der kom ord...... men så kom de osse. håber for Prinsessen at det osse snart sker for hende. Fedt at i havde en go festival på tunø.

jeg er så heldig at ha ferie i uge 37 hvis vi sku finde en dag der

vi må lige snakkes ved søde 

KNUS Lene

Anmeld

8. august 2009

Susan1978

nice to have you back grynter..

Anmeld

8. august 2009

Helle30

Er også super glad for at se dig igen Tina. Jeg har spekuleret lidt over, hvor du mon blev af, men jeg kan godt se, dit program har været strengt.
Jeg håber, Freja hurtigt kommer efter sine "vanskeligheder".

Knus fra Helle

Anmeld

8. august 2009

Grynt

Dejligt at være tilbage igen

Anmeld

8. august 2009

Ny mor

Tina! Der er du jo - jeg har spurgt efter dig for længe siden, da jeg undrede mig lidt over det var sååå længe siden vi havde "set" dig  

Håber også det bedste for Frejas ører. Godt der er nogle der kigger og holder øje med hende - også med hendes grov motorik

Hvor vildt du havde ungerne med på festival - var det både de store og de små?

Kh Birgitte 26+0

Anmeld

8. august 2009

Grynt

Ny mor skriver:

Tina! Der er du jo - jeg har spurgt efter dig for længe siden, da jeg undrede mig lidt over det var sååå længe siden vi havde "set" dig  

Håber også det bedste for Frejas ører. Godt der er nogle der kigger og holder øje med hende - også med hendes grov motorik

Hvor vildt du havde ungerne med på festival - var det både de store og de små?

Kh Birgitte 26+0

hej Birgitte. Ja, jeg er lige her Jep vi havde 75% med i år til festival. De små er med HVERT år uanset alder De store plejer at være på hhv Roskilde og Nibe festival, men i år var min store datter med De små elskeer musikken og specielt når deres far står på scenen

knus

Anmeld

8. august 2009

Helle30

Grynt/Tina skriver:

hej Birgitte. Ja, jeg er lige her Jep vi havde 75% med i år til festival. De små er med HVERT år uanset alder De store plejer at være på hhv Roskilde og Nibe festival, men i år var min store datter med De små elskeer musikken og specielt når deres far står på scenen

knus

Hov Tina... Den er jeg altså ikke med på. De små kan godt lide, når det er deres far, der står på scenen.... Enten har du holdt noget hemmeligt eller også fatter jeg ikke en meter. Hvem er du gift med, der står på scenen til en festival?

- Helle - som har fået en morfar i dag.

Anmeld

8. august 2009

Grynt

Helle30 skriver:

Hov Tina... Den er jeg altså ikke med på. De små kan godt lide, når det er deres far, der står på scenen.... Enten har du holdt noget hemmeligt eller også fatter jeg ikke en meter. Hvem er du gift med, der står på scenen til en festival?

- Helle - som har fået en morfar i dag.

Min mand er proff. musikker og spiller tit i Århus fest uge, festivaller, byfester, privat fester mm.

Anmeld

8. august 2009

Tynen

Min mand er proff. musikker og spiller tit i Århus fest uge, festivaller, byfester, privat fester mm.

Arj!!! Det har du da aldrig sagt.. Har du?
Tænk at du er sådan lidt VIP

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.