Hej tøse, så er vi i nyt hjem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2009

birgittemarie

Juniors mor skriver:

Tillykke med den nye adresse.
Jeg tror også i bliver super glade for, at der er masser af børn, som MN kan lege med tæt på jeres adresse. Bare vent - til næste sommer ser i hende nok slet ikke fordi hun altid er inde hos en af naboerne.....eller også har i huset fuld af unger der leger, roder og plager om syltetøjsmadder!!
Håber du er fit for fight igen.
Kh
Helle

Tak Helle

Og så er det lige nøjagtigt det scenarie, jeg frygter allermest! Masser af børn over det hele eller intet eget barn at finde nogetsteds... Gys manner! Det kommer til at kræve tilvending (tilvænning? At vende sig eller at vænne sig til noget?), det her.

Knus Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Nadi

birgittemarie skriver:

SELVFØLGELIG er der plads til dig!!!! Det kunne være rigtig hyggeligt, hvis du kom med!
Og puha, for en omgang, du lige har været igennem!! Jeg læste lige om det hurtigt forleden og nåede ikke at skrive noget. Det lød helt utroligt rædselsfuldt. Godt du er hjemme igen og har fået det lidt bedre. 10 kg og en svigtende lever... Det var dog helt og aldeles grusomt. Jeg håber, du er kommet i gang med at spise igen for alvor?

Knus fra Birgitte

I finder bare en dag, så kommer Ollie og jeg sgi en tur til Århus

Ja det var lidt en sej omgang, jeg selvom jeg synes det går fremad og jeg spiser da også fint synes jeg, så havde jeg desværre tabt mig lidt da jeg var til kontrol i fredags.
Men lige nu sidder jeg og smæsker i mig af mormors hjemmelavede bollder og kager

Anmeld

10. august 2009

Ny mor

Guuud BM, er du flyttet til byen! Det er gået helt forbi min forvirrede gravid-hoved. I boede jo ellers i det smukkeste træ og græs-hus (udfra billederne i allefald ) hvor jeg forstillede mig hvordan al din kreativitet blev til, ha, ha.

Ej, håber i alle bliver glade for det - plads lyder skønt, det savner vi i den grad....

Knus Birgitte 26+2

Anmeld

10. august 2009

Muffinmus

Ny mor skriver:

Guuud BM, er du flyttet til byen! Det er gået helt forbi min forvirrede gravid-hoved. I boede jo ellers i det smukkeste træ og græs-hus (udfra billederne i allefald ) hvor jeg forstillede mig hvordan al din kreativitet blev til, ha, ha.

Ej, håber i alle bliver glade for det - plads lyder skønt, det savner vi i den grad....

Knus Birgitte 26+2

lige min tanke...synes simpelthen det var et pragtfuldt sted hun boede, men ikke ret stort og med 2 små må man nok ofre det dejlige sted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.