Hej tøse, så er vi i nyt hjem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. august 2009

birgittemarie

Pjywha, så fik vi endelig net på adressen.

Det har været en hård flytning for jeg har haft influenza med halsbetændelse imens og er først ved at blive rigtig rask nu.

Det er lidt af et kulturchok at komme til staden igen og hold op, hvor er her mange børn! Det synes NMsen og manden er fedt og jeg vender mig vel til det. 

Vores hus er kæmpestort og jeg synes, det er en underlig fornemmelse at flytte, når man ikke selv kan lave noget særligt. Det er svært at komme til at føle sig hjemme så, synes jeg.

Nå, men jeg ville bare lige sige hej og så vil jeg læse lidt på, hvad I har haft for, mens jeg har været væk.

Knus Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Grynt

Vil lige ønske dig hjertelig tillykke med dit nye hjem. Du skal nok få stat dit præg på boligen så den føles som "hjem". Men som du véd, så var Rom jo hellere ikke bygget over natten, vel

Knus herfra

Anmeld

7. august 2009

Lene76

Velkommen til byen

KNus fra Lene som synts vi snart ska lave en playdate men både tina, ag og hvem der ellers gider at køre til århus. Jeg har ferie hele uge 37 dog er fredagen i den uge afsat til at holde fødselsdag for Mille.

bla bla bla.......

Anmeld

8. august 2009

Susan1978

hej BM
skønt at i så småt er ved at være på plads.. Jeg gad godt bo et sted hvor der er mange børn, jeg er selv vokset op sådan et sted og elskede simpelthen at jeg bare kunne vælte ud på gaden også var der altid nogen at lege med.

jeg glæder mig til vi en dag skal se jeres nye hus.

håber du er ved at være rask, ellers god bedring.

Anmeld

8. august 2009

linemus

Dejligt at høre fra dig igen. Er du ved at være på højkant nu, så du kan få det hele på plads som du vil have det? Jeg tror også, du hurtigt vil føle dig hjemme, når det nu er der, du vil få alle de nye oplevelser med NM. Det bliver dejligt for hende med legekammerater omkring sig, og også nemmere for jer om nogle år Men der er nok noget mere uro, end der var i skoven.

Er det ellers et dejligt sted? Må vi se billeder af jeres nye bolig? Glæder mig også til at se det engang - du må jo lige holde en fest

Knus Line

Anmeld

8. august 2009

birgittemarie

Tusind tak for alle tillykker og god bedringer!

Jeg har faktisk haft en hel actionagtig dag, hvor jeg har fået pakket en masse ud, så jeg er helt godt tilfreds med livet igen nu.

hej BM
skønt at i så småt er ved at være på plads.. Jeg gad godt bo et sted hvor der er mange børn, jeg er selv vokset op sådan et sted og elskede simpelthen at jeg bare kunne vælte ud på gaden også var der altid nogen at lege med.

jeg glæder mig til vi en dag skal se jeres nye hus.

håber du er ved at være rask, ellers god bedring.

Det er sjovt, du siger det, Susan og jeg er glad for at høre, at der faktisk findes folk, der er vokset op med mange omkring sig og var glade for det, for jeg er vokset op helt modsat på en nedlagt landejendom langt pokker i vold uden søskende og naboer, så jeg er helt fremmed over for al den basseralle, der foregår her.

Og så kan I regne med, at I bliver inviteret til fest tøsemøse! Jeg lå faktisk i nat og tænkte på, at det ville blive skægt, at vi vil kunne sidde indenfor allesammen til en forandring.

Og selvfølgelig må I se billeder kære Linemusling. De kommer, så snart, jeg får taget nogle af noget andet end flyttekasser.

Stort knus fra birgitte

Anmeld

8. august 2009

birgittemarie

Lene76 skriver:

Velkommen til byen

KNus fra Lene som synts vi snart ska lave en playdate men både tina, ag og hvem der ellers gider at køre til århus. Jeg har ferie hele uge 37 dog er fredagen i den uge afsat til at holde fødselsdag for Mille.

bla bla bla.......

Den playdate lyder som en glimrende idé! Og tak for tillykket.

Knus Birgitte

Anmeld

9. august 2009

Nadi

Hej BM!

Jeg havde så bare lige misset at I skulle flytte  Men ihvterfald TILLYKKE med den nye adresse

Hvis der er plads til flere så kører jeg gerne til Århus med Oliver i uge 37 og er med på en playdate. Synes det er lang tid siden jeg har set jer alle sammen!

Knus Nadi

Anmeld

9. august 2009

Juniors mor

Tillykke med den nye adresse.
Jeg tror også i bliver super glade for, at der er masser af børn, som MN kan lege med tæt på jeres adresse. Bare vent - til næste sommer ser i hende nok slet ikke fordi hun altid er inde hos en af naboerne.....eller også har i huset fuld af unger der leger, roder og plager om syltetøjsmadder!!
Håber du er fit for fight igen.
Kh
Helle

Anmeld

9. august 2009

birgittemarie

Nadi skriver:

Hej BM!

Jeg havde så bare lige misset at I skulle flytte  Men ihvterfald TILLYKKE med den nye adresse

Hvis der er plads til flere så kører jeg gerne til Århus med Oliver i uge 37 og er med på en playdate. Synes det er lang tid siden jeg har set jer alle sammen!

Knus Nadi

SELVFØLGELIG er der plads til dig!!!! Det kunne være rigtig hyggeligt, hvis du kom med!
Og puha, for en omgang, du lige har været igennem!! Jeg læste lige om det hurtigt forleden og nåede ikke at skrive noget. Det lød helt utroligt rædselsfuldt. Godt du er hjemme igen og har fået det lidt bedre. 10 kg og en svigtende lever... Det var dog helt og aldeles grusomt. Jeg håber, du er kommet i gang med at spise igen for alvor?

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.