Tusind tak for alle tillykker og god bedringer!
Jeg har faktisk haft en hel actionagtig dag, hvor jeg har fået pakket en masse ud, så jeg er helt godt tilfreds med livet igen nu.
hej BM
skønt at i så småt er ved at være på plads.. Jeg gad godt bo et sted hvor der er mange børn, jeg er selv vokset op sådan et sted og elskede simpelthen at jeg bare kunne vælte ud på gaden også var der altid nogen at lege med.
jeg glæder mig til vi en dag skal se jeres nye hus. 
håber du er ved at være rask, ellers god bedring. Det er sjovt, du siger det, Susan og jeg er glad for at høre, at der faktisk findes folk, der er vokset op med mange omkring sig og var glade for det, for jeg er vokset op helt modsat på en nedlagt landejendom langt pokker i vold uden søskende og naboer, så jeg er helt fremmed over for al den basseralle, der foregår her.

Og så kan I regne med, at I bliver inviteret til fest tøsemøse! Jeg lå faktisk i nat og tænkte på, at det ville blive skægt, at vi vil kunne sidde indenfor allesammen til en forandring.

Og selvfølgelig må I se billeder kære Linemusling. De kommer, så snart, jeg får taget nogle af noget andet end flyttekasser.

Stort knus fra birgitte
Anmeld