Så nem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Hun er ikke startet endnu, men vi har været omme og besøge DP'eren, og fået info, og lavet aftaler. Hun skulle jo starte op her d. 10. aug., men DP'eren holder ferie til d. 31. aug.Så jeg håber, vi får lov at vente, da hun ellers skal i gæsteDP, og det synes jeg er synd!!!

Især fordi hun er i gips, og osse skal i gæsteDP hele oktober måned, da DP'eren skal opereres for åreknuder...

Nååååhhh okay sys da heller ikke lige jeg skulle gå glip af denne store ting for Emma. Har jo raset meget over det

Ej det er da fjollet hvis hun skal i G-dp. Det er altså bare en total NO GO!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Nååååhhh okay sys da heller ikke lige jeg skulle gå glip af denne store ting for Emma. Har jo raset meget over det

Ej det er da fjollet hvis hun skal i G-dp. Det er altså bare en total NO GO!!!

Jeps. Håber bare min nye sagsbehandler er til at snakke med... for selv DP pædagogen (som ellers er der for bla. at tjekke om børnene reelt kommer i DP) sagde, at hun håbede at det kunne lade sig gøre...

Anmeld

8. august 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Hehe ja vil faktisk ikke vide hvad Malucca tænker.... Hun får det der blik: Mor for f****** du ligner jo røven af 4 division hvis jeg bare lige har kastet en klud på kroppen og håret så absolut ikke er sat op til narrestreger

kender det

Anmeld

8. august 2009

Vinker

Du har god grund til at være stolt af Emil for han er da bare super dygtig

Anmeld

8. august 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Du har god grund til at være stolt af Emil for han er da bare super dygtig

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.