Så nem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2009

Bondepigen

Emma har osse altid skullet fortælle sin bamse Henning om hendes oplevelser inden hun falder i søvn. Og af og til griner hun osse som jeres... Og i søvne osse. Hold op hvor er børn altså skønne, og især vores egne, ikk?!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Jamen det er jo osse bare en virkelig nem dreng du har.  

Emma har osse været nem. Hun droppede selv bryst... og kort tid efter droppede vi middagsflasken, babs om morgenen var vi allerede stoppet med, så jeg tror og håber det bliver lige så nemt med putte flasken, som jeg regner med vi dropper lidt efter hendes fødselsdag. Vil ikke lige oveni alt det nye med dagpleje og fjernelse af gips, så tror jeg det bliver for meget for hende...

Vi ventede også til efter hans fødselsdag og til han var vantil vuggestue osv.

Anmeld

7. august 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Emma har osse altid skullet fortælle sin bamse Henning om hendes oplevelser inden hun falder i søvn. Og af og til griner hun osse som jeres... Og i søvne osse. Hold op hvor er børn altså skønne, og især vores egne, ikk?!?!

Ja de er herlige, nogen gange når jeg kan høre i alarmen at han griner sidder jeg selv og griner i stuen fordi det er så sødt
Vores egne er altid de sødeste

Anmeld

7. august 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Ja de er herlige, nogen gange når jeg kan høre i alarmen at han griner sidder jeg selv og griner i stuen fordi det er så sødt
Vores egne er altid de sødeste

Ja..... Enhver so synes jo altid bedst om sine egne grise... som min mor plejer at sige...

Anmeld

7. august 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Ja..... Enhver so synes jo altid bedst om sine egne grise... som min mor plejer at sige...

Kalder du mig en so ?

Det er rigtig nok, og det  skulle man jo også helst ik...

Anmeld

7. august 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Kalder du mig en so ?

Det er rigtig nok, og det  skulle man jo også helst ik...

Ja, men jeg er jo osse selv en so...

Anmeld

7. august 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Ja, men jeg er jo osse selv en so...

he he nårh ja det er jo rigtig

Anmeld

7. august 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Emil lå også bare alle steder til sidst, så fik man en fod i munden el sådan hehe og da Frank en dag sov middagslur med ham og han så faldt ud af vores seng, så var det slut. Så kom han over midt på natten og så lå han imellem os og så gik der ikke længe så var han helt ude af vores seng.

Ja det er så, vil give alt for at vide hvad de tænker

Hehe ja vil faktisk ikke vide hvad Malucca tænker.... Hun får det der blik: Mor for f****** du ligner jo røven af 4 division hvis jeg bare lige har kastet en klud på kroppen og håret så absolut ikke er sat op til narrestreger

Anmeld

7. august 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Jamen det er jo osse bare en virkelig nem dreng du har.  

Emma har osse været nem. Hun droppede selv bryst... og kort tid efter droppede vi middagsflasken, babs om morgenen var vi allerede stoppet med, så jeg tror og håber det bliver lige så nemt med putte flasken, som jeg regner med vi dropper lidt efter hendes fødselsdag. Vil ikke lige oveni alt det nye med dagpleje og fjernelse af gips, så tror jeg det bliver for meget for hende...

Hovsa novsa Fru So

Der lige noget der jeg slet ikke er opdateret om. Er Emma startet i DP???? Har jeg da ikke liiiiiggggeee hørt eller læst :O

Anmeld

7. august 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Hovsa novsa Fru So

Der lige noget der jeg slet ikke er opdateret om. Er Emma startet i DP???? Har jeg da ikke liiiiiggggeee hørt eller læst :O

Hun er ikke startet endnu, men vi har været omme og besøge DP'eren, og fået info, og lavet aftaler. Hun skulle jo starte op her d. 10. aug., men DP'eren holder ferie til d. 31. aug.Så jeg håber, vi får lov at vente, da hun ellers skal i gæsteDP, og det synes jeg er synd!!!

Især fordi hun er i gips, og osse skal i gæsteDP hele oktober måned, da DP'eren skal opereres for åreknuder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.