Så nem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. august 2009

Vingummien

Nu har Emil ik fået flaske i 4 dage og der har slet ik været noget brok el lign omkrig det, han har bare lagt sig til at sove, har måske lagt og små snakket lidt inden han er faldet i søvn.

Syntes han er så dygtig at han bare har accepteret det :O)

Skulle lige prale lidt hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Klumpe-dumpe

Sådan Emil-supermand

.Og selvf. skal han da snik-snakke af inden han er i drømmeland

Anmeld

7. august 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Sådan Emil-supermand

.Og selvf. skal han da snik-snakke af inden han er i drømmeland

Ja og lege lidt med sin magnus bamse

Anmeld

7. august 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Ja og lege lidt med sin magnus bamse

Hehe Malucca skal også altid lige fortælle Karen-klud og Bodil en røver en hun drager afsted.

Anmeld

7. august 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Hehe Malucca skal også altid lige fortælle Karen-klud og Bodil en røver en hun drager afsted.

Det er så sødt. Emil kan nogen gange ligge og skrald grine hehe

Anmeld

7. august 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Det er så sødt. Emil kan nogen gange ligge og skrald grine hehe

Hehe det gør Malucca også til tider.... Også nogle gange når hun sover. så vågner jeg ved det. (mors lille pus sover jo stadig hos mig )

Anmeld

7. august 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Hehe det gør Malucca også til tider.... Også nogle gange når hun sover. så vågner jeg ved det. (mors lille pus sover jo stadig hos mig )

He he er så sødt, gad vide hvad de sådan griner af

Årh, det betyder ik noget, bare alle har det godt. Syntes ik der er noget forkert i at sove sammen.

Emil var 6 mdr før han helt kom ud af vores seng, og nu sover han bedst selv, så det er med at nyyyyyyde det

Anmeld

7. august 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

He he er så sødt, gad vide hvad de sådan griner af

Årh, det betyder ik noget, bare alle har det godt. Syntes ik der er noget forkert i at sove sammen.

Emil var 6 mdr før han helt kom ud af vores seng, og nu sover han bedst selv, så det er med at nyyyyyyde det

Næh men hun skal snart over i tremmesengen. Men ikke ud af soveværelset endnu Men hun møffer så meget om natten, og de sidste 3 morgner når jeg er vågnet ligger hun med hovedet ind mod mig så er bange for hun får min dyne over hovedet og ikke kan få den af...

Hehe ja men det er i hvert fald morsomt det de griner af

Anmeld

7. august 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Næh men hun skal snart over i tremmesengen. Men ikke ud af soveværelset endnu Men hun møffer så meget om natten, og de sidste 3 morgner når jeg er vågnet ligger hun med hovedet ind mod mig så er bange for hun får min dyne over hovedet og ikke kan få den af...

Hehe ja men det er i hvert fald morsomt det de griner af

Emil lå også bare alle steder til sidst, så fik man en fod i munden el sådan hehe og da Frank en dag sov middagslur med ham og han så faldt ud af vores seng, så var det slut. Så kom han over midt på natten og så lå han imellem os og så gik der ikke længe så var han helt ude af vores seng.

Ja det er så, vil give alt for at vide hvad de tænker

Anmeld

7. august 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Nu har Emil ik fået flaske i 4 dage og der har slet ik været noget brok el lign omkrig det, han har bare lagt sig til at sove, har måske lagt og små snakket lidt inden han er faldet i søvn.

Syntes han er så dygtig at han bare har accepteret det :O)

Skulle lige prale lidt hehe

Jamen det er jo osse bare en virkelig nem dreng du har.  

Emma har osse været nem. Hun droppede selv bryst... og kort tid efter droppede vi middagsflasken, babs om morgenen var vi allerede stoppet med, så jeg tror og håber det bliver lige så nemt med putte flasken, som jeg regner med vi dropper lidt efter hendes fødselsdag. Vil ikke lige oveni alt det nye med dagpleje og fjernelse af gips, så tror jeg det bliver for meget for hende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.