Bækkenløsning = hurtig fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

JH12

-Sigrid- skriver:

12 timer er som tommelfingerregl normen, så du havde en ret normal (tidsmæssigt) fødsel

Jeg synes personligt ikke det var nogen lang fødsel tiden fløj afsted .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

-Sigrid-

JH12 skriver:

Jeg synes personligt ikke det var nogen lang fødsel tiden fløj afsted .. 

Nej det er det jeg siger, den lyder ikke "for lang", ikke ifølge de kloge, i hvert fald 

Og nej, man har ligesom fokus på noget andet Brugte også kun klokken som fokuspoint da jeg skulle presse 

Anmeld

25. marts 2014

Mortil223

Jeg havde Bl i slem grad og min fødsel tog 36 timer

Anmeld

25. marts 2014

LJMNA

Jeg har haft slem bækkenløsning alle 3 gange, fødte første på 5 timer og de 2 andre på 3 timer.. 

Men har aldrig hørt den sammenhæng før.

Anmeld

25. marts 2014

Hønsemor

Mathilde skriver:

Min jordemoder bliver ved med at sige, at jeg sikkert fødte hurtigt første gang pga. bækkenløsning...

Denne gang er mit bækken også hårdt ramt. Skal føde hjemme og min JM vil stille jm-tasken hjem til mig, så alt er klart og notere, at der skal fart på når jeg ringer..

Så vil bare for sjov lave en afstemning for at se, om der er hold i teorien herinde.

Tror ikke min BL har haft noget med mine fødsler at gøre..

Begge mine fødsler varede 3,5 time fra første ve (første fødsel) og 3 t. + 29 min. fra de tog vandet (anden fødsel).. Min første BL endte med krykker fra 20+ og min anden BL endte med kørestol i 6 mdr pga. manglende følelse i benene..

Anmeld

25. marts 2014

twinny

Havde ikke bækkenløsning,  fødte på 5 1/2 timer. 

Anmeld

25. marts 2014

lineog4

HR aldrig haft bækkenlæsning ja og dårligt nok smerter i bækkenet og den hurtigste af mine fødsler var halvanden time fra første ve (45 minutter på fødegangen), så jeg klarede hurtige fødsler uden smerter fra bækkenet 

Anmeld

26. marts 2014

Mor til Ella

Mathilde skriver:

Min jordemoder bliver ved med at sige, at jeg sikkert fødte hurtigt første gang pga. bækkenløsning...

Denne gang er mit bækken også hårdt ramt. Skal føde hjemme og min JM vil stille jm-tasken hjem til mig, så alt er klart og notere, at der skal fart på når jeg ringer..

Så vil bare for sjov lave en afstemning for at se, om der er hold i teorien herinde.

Ikke bækkensmerter.

Ca 1,5 time fra første rigtige ve til hun var ude.

Satser På at det IKKE vil gå hurtigere denne gang, grundet køre turen til sygehus

Anmeld

26. marts 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg havde heller ikke hverken bækkenløsning eller andre gener og fødte på 2½ time, så hos mig holder teorien heller ikke.

Hvis jeg kigger på min nærmeste veninder, hvor de 4 har født inden for de sidste par år, er der kun en, der har haft bækkenløsning, og hun havde en fødsel på en normal tid (ca. 14 timer). De andre har født enten hurtigt eller på normal tid, da deres fødsler har varet mellem 2 og 16 timer.

Anmeld

26. marts 2014

M&J87

Havde slem BL og fødsel på 46 timer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.