Bækkenløsning = hurtig fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er bækkenløsning/slemme bækkensmerter = hurtig fødsel?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.965 visninger
22 svar
2 synes godt om
25. marts 2014

Mathilde

Min jordemoder bliver ved med at sige, at jeg sikkert fødte hurtigt første gang pga. bækkenløsning...

Denne gang er mit bækken også hårdt ramt. Skal føde hjemme og min JM vil stille jm-tasken hjem til mig, så alt er klart og notere, at der skal fart på når jeg ringer..

Så vil bare for sjov lave en afstemning for at se, om der er hold i teorien herinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

StudPsyk

Mathilde skriver:

Min jordemoder bliver ved med at sige, at jeg sikkert fødte hurtigt første gang pga. bækkenløsning...

Denne gang er mit bækken også hårdt ramt. Skal føde hjemme og min JM vil stille jm-tasken hjem til mig, så alt er klart og notere, at der skal fart på når jeg ringer..

Så vil bare for sjov lave en afstemning for at se, om der er hold i teorien herinde.

Jeg må skuffe!

Første gang havde jeg ikke BL, og fødslen varede 6 timer fra første ve

ANden gang havde jeg temmelig slem BL, og fødslen varede 14 timer fra første ve

Anmeld

25. marts 2014

NessaXenia

Jeg havde ikke bækkenløsning første graviditet og min fødsel tog 3 timer og 15 min fra første ve.

Anmeld

25. marts 2014

Aabye

Mathilde skriver:

Første gang havde jeg bækkenløsning og havde en fødsel der varede 4 timer og 56 minutter fra aller første spæde ve til baby var ude.. 

Anden gang var min bækkenløsning noget mere voldsom.. Og der havde jeg en fødsel på 1 time og 20 min fra første ve til baby her var ude.. :s nåede kun lige på fødegangen før jeg fødte.. 

Min mor havde til gengæld ikke bækkenløsning, men hendes fødsel med mig tog 5 timer lige på minuttet.. 

Anmeld

25. marts 2014

Isabella_mor

Jeg havde slemme bækkensmerter og fødte (ved akut kejsersnit) efter 3,5 døgn med veer. Så bækkensmerter er i mit tilfælde ikke lig med en hurtig fødsel. 

Anmeld

25. marts 2014

MomInTheMaking

Mathilde skriver:

Ingen bækkenløsning og en 17 timer lang fødsel.

Anmeld

25. marts 2014

JH12

Jeg havde en forholdsvis svær bækkenløsning. . Men jeg fødte normalt og gjorde det på 16 timer.. har ikke stemt for ved ikke hvilket svar det hører indover  

Anmeld

25. marts 2014

-Sigrid-

Mathilde skriver:

Jeg havde rigtig slem bækkenløsning, og min 4,5 kg stjernekigger blev født efter 3,5 timers veer, som startede et kvarter efter vandet var gået... Så i mit tilfælde passer det i den grad 

Anmeld

25. marts 2014

Katia Juul Skovgaard

Mathilde skriver:

Har stemt blankt da ingen af dem lige passede på mig..

Jeg havde slem bækkenløsning som i den grad arbejdede mod mine veer og vi endte ud i en fødsel på 34 timer.. Det kan man selvfølgelig godt kalde langsom, men alligevel

Anmeld

25. marts 2014

-Sigrid-

JH12 skriver:

Jeg havde en forholdsvis svær bækkenløsning. . Men jeg fødte normalt og gjorde det på 16 timer.. har ikke stemt for ved ikke hvilket svar det hører indover  

12 timer er som tommelfingerregl normen, så du havde en ret normal (tidsmæssigt) fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.