Hvornår begyndte i at købe ind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

-Sigrid-

Jeg skal have min anden datter til august (helst først i august, hvis mor-her får lov til at bestemme ;D ), og selvom jeg snart er halvvejs har antallet af indkøbt sneget sig op på *trommevirvel* 3 bodyer, to huer og et par bukser

Vi skal have købt tapet, lavet puslebord, købt slyngevugge, syet en masse ting og en pokkers masse mere, men helt ærligt kribler det mere i fingrene efter at komme ud i haven og arbejde der 

Du er sent ude hvis du er 9 mdr henne og ikke ved hvad en body er, men det kan der jo også rodes bod på Jeg fik min far til at købe en køredragt, det havde jeg ikke selv tænkt på, og fik to andre i barselsgaver  Det skal nok komme på plads det hele 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

liten-mamma

oktober2014 skriver:

Du må meget gerne dele hvad du har haft mindre brug for og sådan hvis du vil 

Hoved hale fad, skumklude (bruger vådservietter), en masse cremer (zink salve, vaseline og baby olie er det vi har brugt), baby hårbørste - det er lige det jeg kan komme i tanke om Der er sikkert meget mere. 

Købte jo ALT muligt, for man vil jo så gerne være helt klar og slet ikke mangle noget 

Anmeld

25. marts 2014

M &.I

oktober2014 skriver:

Hej piger 

Jeg er 9+1 i dag, og har indtil videre købt 3 sæt tøj og nogle strømper. Jeg sidder med tanken om hvornår man virkelig skal begynde at købe ting ind. Vi er på SU og har ikke en opsparing, så det bliver brugte/billige ting, men de skal jo stadig købes! Vi skal til en kønsscanning d. 2 maj, og jeg tænkte - er det forsent at købe ting ind i maj/juni først, når jeg har termin midt oktober? 

Knus

vi købte puslebord, tremmeseng, kombivogn a jeg var 8 mdr henne . 9 mdr før min forsinke termin fik jeg masser gaver tøj fra min mands familien og min.. 

Anmeld

25. marts 2014

lineog4

-Sigrid- skriver:

Jeg skal have min anden datter til august (helst først i august, hvis mor-her får lov til at bestemme ;D ), og selvom jeg snart er halvvejs har antallet af indkøbt sneget sig op på *trommevirvel* 3 bodyer, to huer og et par bukser

Vi skal have købt tapet, lavet puslebord, købt slyngevugge, syet en masse ting og en pokkers masse mere, men helt ærligt kribler det mere i fingrene efter at komme ud i haven og arbejde der 

Du er sent ude hvis du er 9 mdr henne og ikke ved hvad en body er, men det kan der jo også rodes bod på Jeg fik min far til at købe en køredragt, det havde jeg ikke selv tænkt på, og fik to andre i barselsgaver  Det skal nok komme på plads det hele 

Jeg var sørme ikke helt sikker på hvad man brugte om det var body eller undertøj da jeg fik min datter  Og jeg ejede ikke en eneste body da hun blev født - ejede kun en køredragt og det var det... Og jeg var ikke for sent på den, for fik så meget tøj i barselsgave så havde ikke behov for at købe noget som helst 

Anmeld

25. marts 2014

-Sigrid-

lineog4 skriver:

Jeg var sørme ikke helt sikker på hvad man brugte om det var body eller undertøj da jeg fik min datter  Og jeg ejede ikke en eneste body da hun blev født - ejede kun en køredragt og det var det... Og jeg var ikke for sent på den, for fik så meget tøj i barselsgave så havde ikke behov for at købe noget som helst 

Men du vidste hvad det var? 

Det var også bare for at fortælle hende at hun nok skulle nå det hele 

Anmeld

25. marts 2014

friis

Vi har ikke haft heldet med os endnu med at blive gravide , men vi har lavet børneværelset og købt barnevogn mm . Vi mangler kun ting med farve 

Men vi havde også værelset stående nogen lunde tomt og blev ikke brugt til noget . 

Og så var det faktisk manden der gerne ville have det på plads inden vi gik igang 

Anmeld

25. marts 2014

lineog4

-Sigrid- skriver:

Men du vidste hvad det var? 

Det var også bare for at fortælle hende at hun nok skulle nå det hele 

Tror jeg faktisk ikke  Jo havde da set nogen men var ikke sådan stiv i det der baby halløj - men troede også mere jeg fik en kattekilling 

Anmeld

26. marts 2014

Babydrøm

oktober2014 skriver:

Hej piger 

Jeg er 9+1 i dag, og har indtil videre købt 3 sæt tøj og nogle strømper. Jeg sidder med tanken om hvornår man virkelig skal begynde at købe ting ind. Vi er på SU og har ikke en opsparing, så det bliver brugte/billige ting, men de skal jo stadig købes! Vi skal til en kønsscanning d. 2 maj, og jeg tænkte - er det forsent at købe ting ind i maj/juni først, når jeg har termin midt oktober? 

Knus

Jeg har allerede købt lidt  Og vi venter på at en lille spire kommer til os, forhåbentlig er vi snart heldige  

Anmeld

26. marts 2014

JH12

Vi har begyndte først at købe efter uge 20.

Anmeld

26. marts 2014

MorDk

Jeg var ude og shoppe på min terminsdag haha  så der er masser af tid hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.