Hvornår begyndte i at købe ind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

melila

Har i nogen erfaringer med at købe herinde?  Nogle af barnevognene står ret fine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

Clisolka

Første gang startede jeg først efter MD-scanningen, for jeg havde mistet før, så ville ikke starte indkøb for tidligt 

Her 2 gang var det begrænset hvor meget jeg skulle købe, for jeg har alt fra min datter, som der kan bruges igen  Jeg ventede dog til jeg var gået på barsel fra arbejdet - så kunne jeg hygge med det 

Anmeld

25. marts 2014

liten-mamma

oktober2014 skriver:

Det lyder dejligt! Jeg har også ledt nogle steder osv efter "hvad skal du have" lister, fandt en ret god en i babysams katalog hehe.

Hvor er du sød! Jeg ved D. 2 maj hvad kønnet bliver hehe 

Jeg fulgte også sådan en liste, ret smart, men mange af tingene har vi aldrig fået brugt. Man finder ud af med tiden hvad der er vigtigt og hvad der er mindre vigtigt  

Anmeld

25. marts 2014

oktober2014

liten-mamma skriver:

Jeg fulgte også sådan en liste, ret smart, men mange af tingene har vi aldrig fået brugt. Man finder ud af med tiden hvad der er vigtigt og hvad der er mindre vigtigt  

Du må meget gerne dele hvad du har haft mindre brug for og sådan hvis du vil 

Anmeld

25. marts 2014

M&N

oktober2014 skriver:

Hej piger 

Jeg er 9+1 i dag, og har indtil videre købt 3 sæt tøj og nogle strømper. Jeg sidder med tanken om hvornår man virkelig skal begynde at købe ting ind. Vi er på SU og har ikke en opsparing, så det bliver brugte/billige ting, men de skal jo stadig købes! Vi skal til en kønsscanning d. 2 maj, og jeg tænkte - er det forsent at købe ting ind i maj/juni først, når jeg har termin midt oktober? 

Knus

Jeg ville ikke turde endnu

Er 13+0 og har ikke købt noget til den lille nye endnu :-) Med vores datter startede vi for alvor efter MD, tror vi gør det samme denne gang :-)

Tillykke med graviditeten :-)

Anmeld

25. marts 2014

Anonymo

oktober2014 skriver:

Hej piger 

Jeg er 9+1 i dag, og har indtil videre købt 3 sæt tøj og nogle strømper. Jeg sidder med tanken om hvornår man virkelig skal begynde at købe ting ind. Vi er på SU og har ikke en opsparing, så det bliver brugte/billige ting, men de skal jo stadig købes! Vi skal til en kønsscanning d. 2 maj, og jeg tænkte - er det forsent at købe ting ind i maj/juni først, når jeg har termin midt oktober? 

Knus

For sent? Ej, det tror jeg ikke det er 

Jeg var først færdig med at købe alt efter hun var født, dog de store ting såsom barnevogn osv. købte jeg 20+ så jeg ikke skulle rende rundt med stor dunk og storshoppe 

Anmeld

25. marts 2014

FogL

Hvorfor skulle det være for sent? Baby kommer jo først om lang tid.. Vi købte en body da jeg var 7 uger henne, for sjov.. Ellers købte vi ingenting før vi kendte kønnet, og da var jeg 22 uger henne

Anmeld

25. marts 2014

oktober2014

Puha, det lyder som om jeg godt kan tage en slapper, skønt 

Anmeld

25. marts 2014

Blikfang.com

Jeg gik amok med at købe ind til baby den dag vi fik svar på kønnet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. marts 2014

oktober2014

Lige et ekstra spørgsmål, hvor meget tøj købte i til at starte med? Tænker at jeg godt vil købe tøj til de første 3 måneders tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.