oktober2014 skriver:
Ej det lyder virkelig godt!
Jeg troede at alle var færdige med deres indkøb når de var 6 måneder henne, det fik jeg fornemmelsen af! Haha 
Regner først med at købe barnevogn og tremmeseng osv i slut sommer, for det fylder en del i vores 2 værelses. 
Det lyder også sådan 
Jeg synes det var skønt at købe når trolden var her, trille med barnevognen og købe det der passede til mit skønne barn. Men udover det fik jeg første gang også så meget tøj i gave så jeg slet ikke behøvede at købe noget de første mange måneder (udover kortærmede bodyer som folk åbenbart syntes var kedeligt at købe).
Man kan så sige når pengene er små er det jo mere besparelse at købe ind i længere tid fordi man så kan nå alle genbrugser og tilbud.
Jeg prøvede at gå på udsalg i januar med den første (havde termin i april) og kunne slet ikke finde ud af det, hvad skulle man købe til sådan en lille???? Havde jo aldrig haft en baby. Følte jeg burde købe noget, så jeg kom ud med en lyseblå køredragt til 50 kr og lovede mig selv aldrig at gå ind i en babytøjsbutik før baby var født....
Anmeld