Får fnidder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

Isabella_mor

2721 skriver:

Hvad mener du med at et barn der sidder i en bumbostol ikke kan sidde selv?

Vi brugte bumbostolen, men først EFTER min søn havde lært at side selv. Hvis vi fx var ude, så satte vi den på en stol og så havde han et bord til den og på den måde kunne vi altid nemt give ham mad

Som oftest bliver stolen brugt til børn der stadig ikke selv kan sidde uden støtte endnu. Det at I vælger at bruge den EFTER at jeres barn har lært at sidde selv uden støtte, er jo en helt anden sag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Chris86

Karina84 skriver:

og nervøse trækninger når jeg ser folk, f.eks. på facebook, der planter deres meget små pus i Bumbo stole, lignende stole, gå-stole osv...

Hvad pokker er der galt i at ligge på et tæppe med lidt legetøj, hvorfor SKAL de være med til at lave mad oppe på køkkenbordet, eller bare generet pacificere (staves?) på den måde med deres små kroppe??

Undskyld, en lille bøvs, fra en som virkelig har lyst til at skrive noget til billederne når jeg ser dem, men holder min mund  (så nu går det ud over jer i stedet   ) 

Har det som dig... Ejer hverken skråstol, gåvogn, hoppegynger og hva der end måtte findes

Anmeld

23. marts 2014

2721

Isabella_mor skriver:

Som oftest bliver stolen brugt til børn der stadig ikke selv kan sidde uden støtte endnu. Det at I vælger at bruge den EFTER at jeres barn har lært at sidde selv uden støtte, er jo en helt anden sag. 

Det er jeg klar over det er.
Synes blot det var meget generaliserende det du skrev og det kunne jeg ikke undlade at kommentere på

Anmeld

23. marts 2014

Isabella_mor

Det er jeg klar over det er.
Synes blot det var meget generaliserende det du skrev og det kunne jeg ikke undlade at kommentere på

Det var ikke meningen. Det skulle IKKE forstås som at alle der bruger dem bruger dem forkert. Men at de fleste bruger dem før deres børn kan sidde selv.  

Anmeld

23. marts 2014

Maja88

Karina84 skriver:

og nervøse trækninger når jeg ser folk, f.eks. på facebook, der planter deres meget små pus i Bumbo stole, lignende stole, gå-stole osv...

Hvad pokker er der galt i at ligge på et tæppe med lidt legetøj, hvorfor SKAL de være med til at lave mad oppe på køkkenbordet, eller bare generet pacificere (staves?) på den måde med deres små kroppe??

Undskyld, en lille bøvs, fra en som virkelig har lyst til at skrive noget til billederne når jeg ser dem, men holder min mund  (så nu går det ud over jer i stedet   ) 

Amen!!!!

Er SÅ enig

Anmeld

23. marts 2014

2721

Isabella_mor skriver:

Det var ikke meningen. Det skulle forstås som at alle der bruger dem bruger dem forkert. Men at de fleste bruger dem før deres børn kan sidde selv.  

Mon du fik skrevet forkert her eller?

Anmeld

23. marts 2014

Isabella_mor

2721 skriver:

Mon du fik skrevet forkert her eller?

Haha ja... Det skulle IKKE forstås som jeg skrev det. Haha. 

Anmeld

23. marts 2014

2721

Isabella_mor skriver:

Haha ja... Det skulle IKKE forstås som jeg skrev det. Haha. 

Tænkte det godt
Måtte også trække lidt på smilebåndet

Anmeld

23. marts 2014

Mum33

Karina84 skriver:

Og jeg får virkelig fnidder over folk, som dømmer andre ud fra så små kriterier helt ærligt. Kom ned fra mother-perfect stigen og ligestil dig med andre mødre. De kan da ikke ligge på det tæppe hele dagen. Så tag dem da heller med i køkkenet i kort tid, mens der laves mad. Eller giv dem 5 min i en gå-vogn for at lave noget andet end bare ligge. 

Mine børn har brugt alle dele ( ikke før de kunne sidde selv og aldrig i mere en 15 min af gangen), men de lever og har det godt. 

Anmeld

23. marts 2014

lineog4

Karina84 skriver:

Skal siges mine børn hverken har siddet i det ene eller det andet. Havde skråstol til den ene - og selvsagt til den af mine børn som nød friheden på gulvet og som sagtens kunne ligge mens jeg lavede mad og hadede at være spændt fast i en skråstol.

men børn er jo forskellige og familier er jo forskellige. Havde Dina ikke været min første tror jeg, at jeg havde investeret i alt for hun nægtede simpelthen at være alene på gulvet (altså ikke alene i rummet men at ligge på gulvet med mindre jeg sad eller lå ved siden af hende) og jeg ville derfor aldrig kunne lave mad, lege med de andre eller...? 

Men har man børn som min Liam der elskede at være sig selv på gulvet, som lå og studerede sit legetøj mens jeg lavede mad, legede med Dina, ryddede op eller hvad ved jeg, ja så er det nemt at sige: jeg vil aldrig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.