Karina84 skriver:
og nervøse trækninger når jeg ser folk, f.eks. på facebook, der planter deres meget små pus i Bumbo stole, lignende stole, gå-stole osv...
Hvad pokker er der galt i at ligge på et tæppe med lidt legetøj, hvorfor SKAL de være med til at lave mad oppe på køkkenbordet, eller bare generet pacificere (staves?) på den måde med deres små kroppe??
Undskyld, en lille bøvs, fra en som virkelig har lyst til at skrive noget til billederne når jeg ser dem, men holder min mund
(så nu går det ud over jer i stedet
)
Skal siges mine børn hverken har siddet i det ene eller det andet. Havde skråstol til den ene - og selvsagt til den af mine børn som nød friheden på gulvet og som sagtens kunne ligge mens jeg lavede mad og hadede at være spændt fast i en skråstol.
men børn er jo forskellige og familier er jo forskellige. Havde Dina ikke været min første tror jeg, at jeg havde investeret i alt for hun nægtede simpelthen at være alene på gulvet (altså ikke alene i rummet men at ligge på gulvet med mindre jeg sad eller lå ved siden af hende) og jeg ville derfor aldrig kunne lave mad, lege med de andre eller...?
Men har man børn som min Liam der elskede at være sig selv på gulvet, som lå og studerede sit legetøj mens jeg lavede mad, legede med Dina, ryddede op eller hvad ved jeg, ja så er det nemt at sige: jeg vil aldrig....
Anmeld