Karina84 skriver:
og nervøse trækninger når jeg ser folk, f.eks. på facebook, der planter deres meget små pus i Bumbo stole, lignende stole, gå-stole osv...
Hvad pokker er der galt i at ligge på et tæppe med lidt legetøj, hvorfor SKAL de være med til at lave mad oppe på køkkenbordet, eller bare generet pacificere (staves?) på den måde med deres små kroppe??
Undskyld, en lille bøvs, fra en som virkelig har lyst til at skrive noget til billederne når jeg ser dem, men holder min mund
(så nu går det ud over jer i stedet
)
Der er så meget jeg får fnidder af når jeg bevæger mig rundt i forældre verdenen. Men jeg har bare valgt at vælge mine kampe med omhu og prise mig lykkelig over at (jeg selv synes) jeg ved bedre og at mit barn får præcis det (som jeg synes er det) rigtige.
I sidste ende kan man også vælge og træde et skridt tilbage og se på det 'store billede', hvis et barn har forældre der gør alt det 'rigtige' ud over at de sætter dem i bumbo stole, eller ikke ergonomiske seler and so on, så er det nok ikke det værste de kan gøre. Vi er trods alt mange der er overlevet både hoppegynger og gåstole igennem tiden.

men dermed ikke sagt at jeg synes det er rigtigt at bruge sådanne ting meget eller jeg ville sætte mit barn i en.
Et lille retorisk spørgsmål til dig: hvad er det præcis ved lige den her ting der er så vigtigt for dig? Kontra alle de andre ting omring børns omsorg du kunne gå op i?
Jeg synes ikke du er galt på den. Jeg vender og drejer bare lidt ved det hele.
Anmeld