Hvornår kunne jeres børn cykle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2014

TNBC

I&M skriver:

nåh så har jeg misforstå det ...,  hsn skal nok lære det inden han er 2 hh

At køre på tohjulet uden støttehjul?? Som 2årig.. wauw..  Hvad med en løbecykel først?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2014

M &.I

har ikke læst den der står uden støttehjul ..,  misforstå ...., min kan ikke uden støtte regne med at han kan inden 2 år 

Anmeld

20. marts 2014

M &.I

Yurie skriver:

At køre på tohjulet uden støttehjul?? Som 2årig.. wauw..  Hvad med en løbecykel først?

han lege først med løbehjul , scooter, da han fik gave cykel med støttehjul kunne han godt cykle uden jeg forklar ham hvordan, utrolig hva.. hvis han kan cykle kan han også uden støttehjul senere.. håber jeg

Anmeld

20. marts 2014

TNBC

I&M skriver:

han lege først med løbehjul , scooter, da han fik gave cykel med støttehjul kunne han godt cykle uden jeg forklar ham hvordan, utrolig hva.. hvis han kan cykle kan han også uden støttehjul senere.. håber jeg

Du skal jo bare lige huske at når du piller støttehjulene af, skal han selv holde cyklen. Og de er ikke så lette og man kan falde, og fødderne sidder ikke på jorden, som på en løbecykel. 

Jeg ville beholde støttehjulene på lidt længere. Til han har en super god balance..

Anmeld

20. marts 2014

FruK

Min store søn var 5 år. 

Anmeld

20. marts 2014

M &.I

Yurie skriver:

Du skal jo bare lige huske at når du piller støttehjulene af, skal han selv holde cyklen. Og de er ikke så lette og man kan falde, og fødderne sidder ikke på jorden, som på en løbecykel. 

Jeg ville beholde støttehjulene på lidt længere. Til han har en super god balance..

ja selfølgelig jeg venter til han er parat.. for han er stadig lille

Anmeld

20. marts 2014

TNBC

I&M skriver:

ja selfølgelig jeg venter til han er parat.. for han er stadig lille

Ja men du regner med at det sker før han er 2år. Det er tre måneder fra nu

Anmeld

20. marts 2014

Mother-love

Følger lige med.for Isabella på snart 3 år kan ikke engang finde ud af at bruge pedalerne på en cykel endnu hehe.

Anmeld

20. marts 2014

TNBC

Havanagila skriver:

Følger lige med.for Isabella på snart 3 år kan ikke engang finde ud af at bruge pedalerne på en cykel endnu hehe.

Mange er omkring 4-5år så hun skal nok lære det. 

Anmeld

20. marts 2014

Mother-love

Yurie skriver:

Mange er omkring 4-5år så hun skal nok lære det. 

Det tror jeg også nok hun skal. Jeg griner også bare lidt af hun ikke kan finde ud af at bruge pedalerne på en cykel endnu, trods det hun har en trehjulet cykel. Nej nej hun skubber sig bare fremad med fødderne hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.