Hvordan tager man skridtet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2014

Anonym trådstarter

I&M skriver:

men det lyder som om du har depression men tage en snak med læge og vælg kvindelig hvis du er mere tryg.. og vælg kun fast.. ikke alle læger er onde men kan altid skifte læge .. bliver du ked af det og har ikke lyst noget ??

Ja det tyder desværre på det. Nej, jeg er SÅÅÅ træt, har SÅÅÅÅ mange planer, men jeg når det ikke? Og jeg ved ikke hvorfor jeg ikke når det - for jeg laver ikke noget. Mit hoved er ved at springe. Jeg har ufattelig ondt inden i, nærmest somom jeg rådner op og jeg ved ikke hvorfor (.

jeg går i seng kl 20-20.30 hver dag og sover alligevel ikke før midnat fordi jeg bliver ked af det, og tænker.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2014

M &.I

Anonym skriver:

Ja det tyder desværre på det. Nej, jeg er SÅÅÅ træt, har SÅÅÅÅ mange planer, men jeg når det ikke? Og jeg ved ikke hvorfor jeg ikke når det - for jeg laver ikke noget. Mit hoved er ved at springe. Jeg har ufattelig ondt inden i, nærmest somom jeg rådner op og jeg ved ikke hvorfor (.

jeg går i seng kl 20-20.30 hver dag og sover alligevel ikke før midnat fordi jeg bliver ked af det, og tænker.. 

det lyder ligesom mig.. jeg har selv depression og læge gav mig piller men desværre hjalp den ikke og har sagt jeg ikke vil have noget.. jeg tog til udlandet bare at være alene , jeg tog til landsby hvor der kun er træ og have græs ingen larme eller fuld af mennesker, for mig hjalp det meget og blev så glad efter 5 ugers ferie kom jeg tilbage til Dk kom depression tilbage  .. jeg er helt sikker på at det er Dk vejre der gøre os stresse og depression ...

Anmeld

20. marts 2014

Anonym trådstarter

I&M skriver:

det lyder ligesom mig.. jeg har selv depression og læge gav mig piller men desværre hjalp den ikke og har sagt jeg ikke vil have noget.. jeg tog til udlandet bare at være alene , jeg tog til landsby hvor der kun er træ og have græs ingen larme eller fuld af mennesker, for mig hjalp det meget og blev så glad efter 5 ugers ferie kom jeg tilbage til Dk kom depression tilbage  .. jeg er helt sikker på at det er Dk vejre der gøre os stresse og depression ...

Jeg tror du har ret.

flere gange om ugen får jeg sådan nogle 'ture' hvor jeg hypervebtilere, bliver dårlig, svedture, hjertebsnken, følsen af at blive kvalt, osv.. Ved ikke om det har noget at sige.. Har du det?

Anmeld

20. marts 2014

M &.I

Anonym skriver:

Jeg tror du har ret.

flere gange om ugen får jeg sådan nogle 'ture' hvor jeg hypervebtilere, bliver dårlig, svedture, hjertebsnken, følsen af at blive kvalt, osv.. Ved ikke om det har noget at sige.. Har du det?

jaaaaa præcis det har jeg også ej hader det.. har lidt depression .. så min mand støtter mig.. jeg bliver glad når jeg køber ting jeg vil have andre dage er bare nedtur hvor jeg er ked af det, svimmel hjertebanke , opkast, alt mulig  ulykkelig

Anmeld

20. marts 2014

Leneur

Anonym skriver:

Jeg er træt, træt som aldrig før! Jeg har hovedpine når jeg står op om morgen - og det har jeg også når jeg går i seng. Jeg er så irritabel selv på min ellers skønne mand ❤️

Jeg har ondt i maven, og kvalme. 

Mine tanker kører rundt!! 

Jeg sys jeg har travlt konstant og knokler fra morgen til aften - uden egentlig og nå noget, og vupti så skal børnene hentes igen..

Følsen af ikke at være god nok er der konstant.. Jeg glemmer ALT! Og sexlivet er kun eksisterende 1 gang hver mdr for mandens skyld.. Jeg magter ikke stå op om morgen, og når familien sover om aften, kan tårnene ikke holdes tilbage

hvordan får jeg formulerede mig , så min læge forstår jeg har brug for hjælp!!?? 

Du skriver et brev til din læge.
Det gjorde jeg i tidernes morgen , da jeg ENDELIG fandt ud af at jeg ikke kunne klare det selv. Det var også galt med min hukommelse, så var bange for at jeg glemte noget hvis jeg skulle sige det face to face. Håber det bedste for dig...

Anmeld

20. marts 2014

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Du skriver et brev til din læge.
Det gjorde jeg i tidernes morgen , da jeg ENDELIG fandt ud af at jeg ikke kunne klare det selv. Det var også galt med min hukommelse, så var bange for at jeg glemte noget hvis jeg skulle sige det face to face. Håber det bedste for dig...

Tak i lige måde❤️

Anmeld

20. marts 2014

Anonym trådstarter

jaaaaa præcis det har jeg også ej hader det.. har lidt depression .. så min mand støtter mig.. jeg bliver glad når jeg køber ting jeg vil have andre dage er bare nedtur hvor jeg er ked af det, svimmel hjertebanke , opkast, alt mulig  ulykkelig

Min dunkende hovedpine gør det bare svært at tænke klart, den er der når jeg slår øjene op, og heeeelt indtil jeg går i seng

Anmeld

20. marts 2014

JacobsMoar

Anonym skriver:

Nu hvor du har prøvet selv, hvad tror du så de gør?

ved godt du sandsynligvis ikke er læge osv, og kun ødelukket kan gætte..

men bare for at få fornemmelse af tingene ..

første gang jeg havde det sådan der 'tvang' min bedste ven mig til lægen, og blev bare sendt til psykolog og fik piller

Jeg blev sendt til psykolog... Mit problem viste sig at ligge tilbage i min barndom, og var kommet op fordi jeg venter nr to, og tanker om jeg nu også kan være mor til to..

Havde jeg ikke været gravid havde jeg også fået lykkepiller, i min verden skaber de en falsk følelse af at alt er godt, de løser ikke problemet så jeg er glad for at jeg sagde nej

Anmeld

20. marts 2014

Anonym trådstarter

JacobsMoar skriver:

Jeg blev sendt til psykolog... Mit problem viste sig at ligge tilbage i min barndom, og var kommet op fordi jeg venter nr to, og tanker om jeg nu også kan være mor til to..

Havde jeg ikke været gravid havde jeg også fået lykkepiller, i min verden skaber de en falsk følelse af at alt er godt, de løser ikke problemet så jeg er glad for at jeg sagde nej

Præcis mine tanker. Jeg er opvokset med omsorgssvigt osv, tror mit er der tilbage - men jeg ved det ikke :/..

jeg er bare SÅ bange for det medicin igen, men det 'reddede mig sidste gang'.

føler bare uden at støde nogle(har som sagt selv været der) - at det er kæmpe nederlag!

Anmeld

20. marts 2014

Mother-love

Lige en

Du ringer ned i lægehuset og bliver stilt om til en eller anden læge. Og siger så til lægen. At du tror du har fået en depression. Og lægen vil nok lige høre kort om hvorfor du tror det. Og du kan så forklare det du har skrevet her.
Og når du har gjort det. Så sørger du for at komme ind til den samme læge hver gang så du kan få "en" læge.
Jeg har også en læge jeg selv har valgt ud af 5 læger i det lægehus jeg er i.

Jeg ved det er rigtig svært at gribe knoglen og sige at man har en depression. De gange jeg er gået ned med flaget ( en del gange efterhånden ) har jeg også tude brølet i telefonen uanset hvor godt jeg har kendt lægen.
Jo hurtigere du reagere på dine signaler om en depression jo hurtigere får du det bedre.

Så få ringet til lægen med det samme

Håber på det bedste for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.