Hvordan tager man skridtet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen det du så kan gøre er at finde en psykolog også må du gå der op og sige du gerne vil starte der det kan man sagtens og ja hun/han er ny og fremmede men det er jo det de er der for og bygger op omkring en, og ja psykologen kan være den forkerte men det kan det jo altid være....

Du har ret ..

jeg var ved lægen for 5 år siden, grunden det samme - og de udskrev med det samme medicin - måske det er sådan noget jeg er nervøs for..

jeg ved det ikke, er meget splittet :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

FogL

Læger er heldigvis meget forståelige overfor, at man har brug for hjælp. Sig det som det er, at du er bange for, at du går rundt med en depression og om det er noget han eller hun kan hjælpe med. Kort og kontant - så skal de nok spørge om, hvad der er brug for at spørge om. Ellers kan jeg anbefale en psykolog, som er rigtig tillidsfuld og god til, at få en til at åbne op (hvis du selv kan betale for et par sessioner udenom læge).

Skriv en PB hvis du vil have hendes navn, har ikke lige lyst til at skrive det her

Anmeld

19. marts 2014

B&J

Anonym skriver:

Du har ret ..

jeg var ved lægen for 5 år siden, grunden det samme - og de udskrev med det samme medicin - måske det er sådan noget jeg er nervøs for..

jeg ved det ikke, er meget splittet :/

det kan jeg godt forstå for muligvis kan medicin hoppes langt uden om hvis du får den rigtige der kan hjælpe dig så syntes du skal tage det store skridt eller sammen med en du kender godt tag med og gå op og bestille en tid..

Anmeld

20. marts 2014

JacobsMoar

Afsted til lægen.. Skriv det ned som du har skrevet her og hav det med hvis det bliver svært at få det sagt.. Jeg har haft min læge i mindst 10 år og jeg var også meget lang tid om at komme afsted, men da jeg kom afsted kunne hun sagtens se at den var gal og at jeg skulle have hjælp.. Hun ringede sågar til mig efter 14 dage for at høre hvordan det stod til.. Lægen er proff og kan sagtens se at du har brug for hjælp !

Anmeld

20. marts 2014

Anonym trådstarter

JacobsMoar skriver:

Afsted til lægen.. Skriv det ned som du har skrevet her og hav det med hvis det bliver svært at få det sagt.. Jeg har haft min læge i mindst 10 år og jeg var også meget lang tid om at komme afsted, men da jeg kom afsted kunne hun sagtens se at den var gal og at jeg skulle have hjælp.. Hun ringede sågar til mig efter 14 dage for at høre hvordan det stod til.. Lægen er proff og kan sagtens se at du har brug for hjælp !

Jeg fik desværre ikke overtalt mig selv til at ringe idag :/ jeg prøver igen imorgen..

jeg er bange for lægens konklusion :/

Anmeld

20. marts 2014

JacobsMoar

Anonym skriver:

Jeg fik desværre ikke overtalt mig selv til at ringe idag :/ jeg prøver igen imorgen..

jeg er bange for lægens konklusion :/

Gør det imorgen ! Du får det så meget bedre ved bare at have taget skridtet... Du skal ikke være bange for hvad lægen tænker, husk at de ser mange ting hver dag og har helt styr på hvilken hjælp du skal have, for du er nød til at få noget hjælp !

Anmeld

20. marts 2014

Anonym trådstarter

JacobsMoar skriver:

Gør det imorgen ! Du får det så meget bedre ved bare at have taget skridtet... Du skal ikke være bange for hvad lægen tænker, husk at de ser mange ting hver dag og har helt styr på hvilken hjælp du skal have, for du er nød til at få noget hjælp !

Nu hvor du har prøvet selv, hvad tror du så de gør?

ved godt du sandsynligvis ikke er læge osv, og kun ødelukket kan gætte..

men bare for at få fornemmelse af tingene ..

første gang jeg havde det sådan der 'tvang' min bedste ven mig til lægen, og blev bare sendt til psykolog og fik piller

Anmeld

20. marts 2014

M &.I

Anonym skriver:

Jeg er træt, træt som aldrig før! Jeg har hovedpine når jeg står op om morgen - og det har jeg også når jeg går i seng. Jeg er så irritabel selv på min ellers skønne mand ❤️

Jeg har ondt i maven, og kvalme. 

Mine tanker kører rundt!! 

Jeg sys jeg har travlt konstant og knokler fra morgen til aften - uden egentlig og nå noget, og vupti så skal børnene hentes igen..

Følsen af ikke at være god nok er der konstant.. Jeg glemmer ALT! Og sexlivet er kun eksisterende 1 gang hver mdr for mandens skyld.. Jeg magter ikke stå op om morgen, og når familien sover om aften, kan tårnene ikke holdes tilbage

hvordan får jeg formulerede mig , så min læge forstår jeg har brug for hjælp!!?? 

som jeg forstås, har du depression og det ser ud til at du stresse meget, det giver kvalme og man bliver syg, græde, og ked af det. 

er det noget du har det sådan?? 

Anmeld

20. marts 2014

Anonym trådstarter

I&M skriver:

som jeg forstås, har du depression og det ser ud til at du stresse meget, det giver kvalme og man bliver syg, græde, og ked af det. 

er det noget du har det sådan?? 

Jeg har ikke været ved lægen - så om jeg har dep ved jeg ike

Anmeld

20. marts 2014

M &.I

Anonym skriver:

Jeg har ikke været ved lægen - så om jeg har dep ved jeg ike

men det lyder som om du har depression men tage en snak med læge og vælg kvindelig hvis du er mere tryg.. og vælg kun fast.. ikke alle læger er onde men kan altid skifte læge .. bliver du ked af det og har ikke lyst noget ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.