Hvordan tager man skridtet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.971 visninger
31 svar
2 synes godt om
19. marts 2014

Anonym trådstarter

Jeg er træt, træt som aldrig før! Jeg har hovedpine når jeg står op om morgen - og det har jeg også når jeg går i seng. Jeg er så irritabel selv på min ellers skønne mand ❤️

Jeg har ondt i maven, og kvalme. 

Mine tanker kører rundt!! 

Jeg sys jeg har travlt konstant og knokler fra morgen til aften - uden egentlig og nå noget, og vupti så skal børnene hentes igen..

Følsen af ikke at være god nok er der konstant.. Jeg glemmer ALT! Og sexlivet er kun eksisterende 1 gang hver mdr for mandens skyld.. Jeg magter ikke stå op om morgen, og når familien sover om aften, kan tårnene ikke holdes tilbage

hvordan får jeg formulerede mig , så min læge forstår jeg har brug for hjælp!!?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

Anonym trådstarter

26 visninger men ingen svar?

er der virkelig ingen der vil komme med et råd??

Anmeld

19. marts 2014

Noahmor

Anonym skriver:

Jeg er træt, træt som aldrig før! Jeg har hovedpine når jeg står op om morgen - og det har jeg også når jeg går i seng. Jeg er så irritabel selv på min ellers skønne mand ❤️

Jeg sys jeg har travlt konstant og knokler fra morgen til aften - uden egentlig og nå noget, og vupti så skal børnene hentes igen..

Følsen af ikke at være god nok er der konstant.. Jeg glemmer ALT! Og sexlivet er kun eksisterende 1 gang hver mdr for mandens skyld.. Jeg magter ikke stå op om morgen, og når familien sover om aften, kan tårnene ikke holdes tilbage

hvordan får jeg formulerede mig , så min læge forstår jeg har brug for hjælp!!?? 

Må ikke være rart at have det sådan. 

Kan du ikke vise lægen det her? 

Anmeld

19. marts 2014

Noahmor

Anonym skriver:

Anmeld

19. marts 2014

Anonym trådstarter

Noahmor skriver:

Det er bestemt ikke rart ((..

jo det kunne jeg godt, jeg har bare intet 'forhold' til dem, og derfor er det svært. Vi bor i en stor region med stort lægehus med 13 læger, har endnu ikke været inde ved den samme læge to gange - det er altid forskellige

Anmeld

19. marts 2014

B&J

har du været ved lægen eller?

for hvis du fortæller hvordan du har det så vil lægen da vide du ikke har det godt

Anmeld

19. marts 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

har du været ved lægen eller?

for hvis du fortæller hvordan du har det så vil lægen da vide du ikke har det godt

Nej, er faks bange for at ringe til lægen..

Har intet forhold til min lægen vi bor i en stor region med et lægehus og 13 læger, har endnu ikke prøvet være inde ved samme læge to gange ;/ det gør det ikke nemmere (

Anmeld

19. marts 2014

B&J

Anonym skriver:

Nej, er faks bange for at ringe til lægen..

Har intet forhold til min lægen vi bor i en stor region med et lægehus og 13 læger, har endnu ikke prøvet være inde ved samme læge to gange ;/ det gør det ikke nemmere (

jamen selv om der er mange kan man så ikke komme ned og få en fast???

eller er der ikke et læge hus hvor der ikke er så mange??

Anmeld

19. marts 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen selv om der er mange kan man så ikke komme ned og få en fast???

eller er der ikke et læge hus hvor der ikke er så mange??

Jo 55 km væk er der, og jo det kan man sikkert godt, det tager bare lang tid for mig at finde tillid til folk pga omsorgssvigt i min barndom ;'(

Anmeld

19. marts 2014

B&J

Anonym skriver:

Jo 55 km væk er der, og jo det kan man sikkert godt, det tager bare lang tid for mig at finde tillid til folk pga omsorgssvigt i min barndom ;'(

jamen det du så kan gøre er at finde en psykolog også må du gå der op og sige du gerne vil starte der det kan man sagtens og ja hun/han er ny og fremmede men det er jo det de er der for og bygger op omkring en, og ja psykologen kan være den forkerte men det kan det jo altid være....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.