modesty skriver:
Jeg forstår faktisk ikke at folk synes det er okay at du bliver sur på din eks. Det er jo hans chef, ikke ham, der skaber problemer.
Hvis det var mig, havde jeg valgt at have JM o.s.v. i min egen by, og så blot undvære at far var med. Men når nu du har taget beslutningen om at gøre det i hans by, og det ikke er hans egen skyld at han ikke kan tage med, kan jeg ikke rigtigt se hvorfor det skal gå ud over ham. Vær sur på hans chef i stedet.
Hvorfor skal du aflyse 3D scanningen? Er det ikke en separat ting et andet sted?

Nu er det sådan, at han er i et meget lille firma, og hans chef er dybt afhængig af ham. Derfor ville han godt kunne få tidligere fri, evt. mod overarbejde en anden dag, hvis han insisterede på at det var vigtigt.
Og det er også derfor jeg er sur og skuffet på min eks.
Desuden var jeg ikke alene om at tage beslutningen om at have jordmoder osv. i nordjylland. Det var en fælles beslutning, hvor han sagde at han gerne ville være så involveret som muligt, men det krævede at jeg kom derop - hvilket jeg indvilgede i.
Nej, 3D-scanningen er også i Nordjylland, Aalborg, og er på en tirsdag. Men fik det planlagt der, fordi vi havde/har en tid ved jordmoderen om onsdagen, og så kunne jeg lige så godt tage et par dage deroppe.
Og det er også derfor jeg overvejer at aflyse den også hvis jordmoder-tiden skal aflyses. Da jeg så slet ikke har nogen grund til at tage derop.
Anmeld