Skuffet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2014

TNBC

Clgh skriver:

Åh jeg har simpelthen brug for at komme ud med det her, da jeg simpelthen er så træt, irriteret og skuffet - og mine hormoner hjælper helt sikkert ikke på alt det her. 

Men det er sådan at min eks, som jeg har et rigtigt godt forhold til, og jeg venter barn sammen.
Vi har så valgt at have jordmoder og fødested tættest på ham, da han ellers ikke kan være med til det pga. arbejde (vi bor et godt stykke fra hinanden - men jeg er studerende og er derfor mere fleksibel end han).

Så havde vi så fået planlagt 3D scanning i Aalborg i næste uge, og det passede med at han kun skulle have en halv time tidligere fri, og jordmoder dagen efter - desværre midt på dagen, men han havde valgt tidspunktet der passede ham bedst ud fra dem hun havde. 
Idag fortalte han mig så, at han kun kunne være med til 3D-scanningen, eftersom han chef havde ombestemt sig mht. at han kunne få fri eller have en lang frokostpause. 

Og det gjorde så at jeg blev SÅ skuffet og ked af det....
Synes ikke det er skide fedt at tage fra Århus til Nordjylland, og bruge en masse tid, penge og energi på det, når han alligevel ikke kan deltage - og desuden går jeg glip af forelæsninger, hvilket jeg var villig til så længe han kunne være med... 
Og så virker jeg bare som "bussemanden" fordi jeg bliver vildt irriteret over det, men er det ikke meget forståeligt at jeg bliver irriteret over at bruge 1,5 time på transport, når han alligevel ikke kan komme med? 

Ork jeg er træt af det lige nu 

Jeg er enig med modesty. Hvorfor er du sur på ham, når det er chefen der har bestemt sig?? Så er det jo ikke hans skyld. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

modesty skriver:

Jeg forstår faktisk ikke at folk synes det er okay at du bliver sur på din eks. Det er jo hans chef, ikke ham, der skaber problemer. 

Hvis det var mig, havde jeg valgt at have JM o.s.v. i min egen by, og så blot undvære at far var med. Men når nu du har taget beslutningen om at gøre det i hans by, og det ikke er hans egen skyld at han ikke kan tage med, kan jeg ikke rigtigt se hvorfor det skal gå ud over ham. Vær sur på hans chef i stedet.

Hvorfor skal du aflyse 3D scanningen? Er det ikke en separat ting et andet sted?

Nu er det sådan, at han er i et meget lille firma, og hans chef er dybt afhængig af ham. Derfor ville han godt kunne få tidligere fri, evt. mod overarbejde en anden dag, hvis han insisterede på at det var vigtigt. 

Og det er også derfor jeg er sur og skuffet på min eks.
Desuden var jeg ikke alene om at tage beslutningen om at have jordmoder osv. i nordjylland. Det var en fælles beslutning, hvor han sagde at han gerne ville være så involveret som muligt, men det krævede at jeg kom derop - hvilket jeg indvilgede i. 

Nej, 3D-scanningen er også i Nordjylland, Aalborg, og er på en tirsdag. Men fik det planlagt der, fordi vi havde/har en tid ved jordmoderen om onsdagen, og så kunne jeg lige så godt tage et par dage deroppe. 
Og det er også derfor jeg overvejer at aflyse den også hvis jordmoder-tiden skal aflyses. Da jeg så slet ikke har nogen grund til at tage derop. 

Anmeld

18. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Yurie skriver:

Jeg er enig med modesty. Hvorfor er du sur på ham, når det er chefen der har bestemt sig?? Så er det jo ikke hans skyld. 

Nu er det sådan, at han er i et meget lille firma, og hans chef er dybt afhængig af ham. Derfor ville han godt kunne få tidligere fri, evt. mod overarbejde en anden dag, hvis han insisterede på at det var vigtigt. 

Og bad ham om at give mig hans chef nr. for at forklare ham, at det var meget vigtigt at han kom med, nu hvor jeg dropper "mit liv" for at gøre det nemmere for ham, men jeg måtte finde det gennem google hvis jeg ville. 
Så man bliver sgu ret sur når han ikke gør noget for at samarbejde. 

Anmeld

18. marts 2014

Kløver

Kan godt forstå at det er trels er da også tarveligt af hans chef hvis han ved jeres situation. Kan selve scanningen ikke flyttes så han kan komme med

Anmeld

18. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Maja84 skriver:

Kan godt forstå at det er trels er da også tarveligt af hans chef hvis han ved jeres situation. Kan selve scanningen ikke flyttes så han kan komme med

Synes også det er tarveligt.... 

- Altså hvis det skal flyttes til Århus for at være nemmere for mig, og til et tidspunkt hvor han kan komme med, så bliver det først om 3-4 uger... Og det er jo dødirriterende når vi netop har valgt denne tid fordi den lige var i en af de mest optimale uger for en 3D-scanning.. 

Anmeld

18. marts 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Clgh skriver:

Og bad ham om at give mig hans chef nr. for at forklare ham, at det var meget vigtigt at han kom med, nu hvor jeg dropper "mit liv" for at gøre det nemmere for ham, men jeg måtte finde det gennem google hvis jeg ville. 
Så man bliver sgu ret sur når han ikke gør noget for at samarbejde. 

Jeg skal bare lige høre om jeg læser det rigtigt - ville DU ringe til HANS chef??

Jeg forstår godt at det er træls. Min mand har ikke været med til jordemoder, da hverken han eller jeg havde behovet for det - men det betyder ikke at hans bånd til vores piger er mindre stærkt

Jeg ville tage til den 3D-scanning alligevel. Og så i øvrigt få flyttet jm tættere på dig

Anmeld

18. marts 2014

lineog4

Clgh skriver:

Og det er også derfor jeg er sur og skuffet på min eks.
Desuden var jeg ikke alene om at tage beslutningen om at have jordmoder osv. i nordjylland. Det var en fælles beslutning, hvor han sagde at han gerne ville være så involveret som muligt, men det krævede at jeg kom derop - hvilket jeg indvilgede i. 

Nej, 3D-scanningen er også i Nordjylland, Aalborg, og er på en tirsdag. Men fik det planlagt der, fordi vi havde/har en tid ved jordmoderen om onsdagen, og så kunne jeg lige så godt tage et par dage deroppe. 
Og det er også derfor jeg overvejer at aflyse den også hvis jordmoder-tiden skal aflyses. Da jeg så slet ikke har nogen grund til at tage derop. 

Men der er vel stadig en grund til at bruge et par dage med den kommende far til dit barn? At han ikke lige præcis er med til en jordemodersamtale som ja undskyld men for mig var de spild af tid og jeg ville aldrig have bedt min mand om at betale sig fri for det kvarter.

selvsagt er det okay du er skuffet hvis du har forklaret ham hvor vigtigt det er for dig han er med, men synes stadig der er så mange andre ting der er vigtige at gøre sammen blandt andet tale om hvordan fremtiden skal være, hvis det er så svært for ham at komme til dig. Så måske to dage og en skøn 3D scanning sammen ikke er så meget spild af tid og rejse. Og at han går glip af et lille jordemoderbesøg er måske ikke en konfrontation og surhed værd i forhold til I skal samarbejde resten af livet om jeres datter.

Anmeld

18. marts 2014

Kløver

Clgh skriver:

- Altså hvis det skal flyttes til Århus for at være nemmere for mig, og til et tidspunkt hvor han kan komme med, så bliver det først om 3-4 uger... Og det er jo dødirriterende når vi netop har valgt denne tid fordi den lige var i en af de mest optimale uger for en 3D-scanning.. 

Der er ikke en tid hos dem i har tid ved nu, en af de andre dage ?

Anmeld

18. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

AnjaM skriver:

Jeg skal bare lige høre om jeg læser det rigtigt - ville DU ringe til HANS chef??

Jeg forstår godt at det er træ

ls. Min mand har ikke været med til jordemoder, da hverken han eller jeg havde behovet for det - men det betyder ikke at hans bånd til vores piger er mindre stærkt

Jeg ville tage til den 3D-scanning alligevel. Og så i øvrigt få flyttet jm tættere på dig

Det lyder måske mærkeligt hørt udefra, men kender hans chef, har været hjemme ved dem et par gange og med til hans fødselsdag. Så det er ikke fordi jeg havde planer om at ringe til en vildt fremmed. 

Tror du misforstår mig. Jeg tror ikke at deres bånd bliver dårligere af at han ikke kommer med, men hvis jeg stopper med at gøre tingene til hans fordel - og så fx. ikke besøger ham i hverdagene når hun bliver født, så han kun kan se hende i weekenderne. 
Og det er jo begrænset hvor meget man fortsat har lyst til at bruge al den tid på at komme derop for at gøre tingene nemmere for ham, hvis han ikke tager sig tid til os når vi så kommer til at være der - og når det er sådan nu, så mister man allerede lysten på forhånd. 

Anmeld

18. marts 2014

Kløver

Clgh skriver:

Altså er det kun jm han ikke kan komme med til, men han kan godt til 3D ?

Her tager jeg alene til både jm og lægebesøg, jeg ville ikke bede min mand tage fri til den slags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.