Åh jeg har simpelthen brug for at komme ud med det her, da jeg simpelthen er så træt, irriteret og skuffet - og mine hormoner hjælper helt sikkert ikke på alt det her.
Men det er sådan at min eks, som jeg har et rigtigt godt forhold til, og jeg venter barn sammen.
Vi har så valgt at have jordmoder og fødested tættest på ham, da han ellers ikke kan være med til det pga. arbejde (vi bor et godt stykke fra hinanden - men jeg er studerende og er derfor mere fleksibel end han).
Så havde vi så fået planlagt 3D scanning i Aalborg i næste uge, og det passede med at han kun skulle have en halv time tidligere fri, og jordmoder dagen efter - desværre midt på dagen, men han havde valgt tidspunktet der passede ham bedst ud fra dem hun havde.
Idag fortalte han mig så, at han kun kunne være med til 3D-scanningen, eftersom han chef havde ombestemt sig mht. at han kunne få fri eller have en lang frokostpause.
Og det gjorde så at jeg blev SÅ skuffet og ked af det....
Synes ikke det er skide fedt at tage fra Århus til Nordjylland, og bruge en masse tid, penge og energi på det, når han alligevel ikke kan deltage - og desuden går jeg glip af forelæsninger, hvilket jeg var villig til så længe han kunne være med...
Og så virker jeg bare som "bussemanden" fordi jeg bliver vildt irriteret over det, men er det ikke meget forståeligt at jeg bliver irriteret over at bruge 1,5 time på transport, når han alligevel ikke kan komme med? 

Ork jeg er træt af det lige nu 

Anmeld