Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
kram herfra en der fuldt ud forstår hvordan hormonerne løber af med en når man er gravid...
jeg endte med at stå og skrige over at en maler havde kommet til at dryppe malervand på en kniv der lå ved siden af vasken mens han rensede sin pensel...
jeg flippede helt ud... jeg råbte og skreg og kunne slet ikke se andet end at nu måtte den da være helt ødelagt og det var for dårligt at han ikke havde set sig for osv osv...
var så heldig at manden var hjemme og kom ud og hev mig væk inden at kniven fik en flyvetur tværs igennem køkkenet af raseri...
dette var en person jeg ikke havde noget forhold til der tilfældigvis lige den dag kom til at dryppe med sin pensel på en af mine knive...
Så forstår godt at du har brug for luft når det er en tættere på der lige træder forkert når hormonerne raser...
overvej næste gang måske at finde et mere "fredeligt" forum at ytre det på end et sted fyldt med andre med hormonture 
Bruger selv at snakke med mig selv om det... Simpelthen snakke med mig selv som hvis der stod en anden ved siden af der bare lyttede til det...
det har reddet mig igennem mange gange at være tæt på at skrige i frustrationer eller tudbrøle når livet gik skævt...
Anmeld