Hormonerne raser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
25 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. marts 2014

Anonym trådstarter

Og gør jeg også

Kan bare sket ikke rumme min veninde, lige for øjeblikket. Vi er forskellige men hedes egocentrering er bare ved at være for meget. At hun ikke har hemninger og pli, og nasser sig til alt, jeg er glad for andre vil hjælpe andre og gør det også selv. Men her viser hun igen hvor hun bare tager og tager, og hendes forældre er ligesådan og at de bare har nasset sig til alt, til kommende baby.
Hun brokkede sig bla over ting der gik gik til låns i familie, og flippede over et familiemedlem brugte nogle af tingene, og har nu flippet i familien, hvilket resulterede i hun fik det hele serveret og mere til.
Jeg kan bare slet ikke rumme, at hun konstant får bonus af at træde på andre, og nasse sig frem, og bare generelt er svineheldig, og ikke kan glæde sig når noget går godt for andre, bla snakkede hun ikke til mig, da jeg blev gravid, og indtil det lykkedes for hende 2 mdr senere (de fik altså gevinst i 3 forsøg, hvor vi havde været i behandling i 9 mdr)

Det er bare for meget og rummer det bare slet ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2014

Jupiter

Hvad forventer/håber du at få af svar i denne tråd? 

Anmeld

18. marts 2014

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Hvad forventer/håber du at få af svar i denne tråd? 

Det ved jeg ikke. Er bare frustreret

Anmeld

18. marts 2014

Aabye

Hvis det er så svært for dig at rumme hende, hvorfor tager du så ikke en snak med hende, og derefter dropper kontakten? Det nytter da ikke noget at gå og være frustreret over sådanne ting..

Anmeld

18. marts 2014

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Hvis det er så svært for dig at rumme hende, hvorfor tager du så ikke en snak med hende, og derefter dropper kontakten? Det nytter da ikke noget at gå og være frustreret over sådanne ting..

Er måske lige lovlig drastisk at smide et helt livs venskab på porten af den årsag

Anmeld

18. marts 2014

Aabye

Anonym skriver:

Er måske lige lovlig drastisk at smide et helt livs venskab på porten af den årsag

Jeg reflektere kun på hvad du har skrevet.. Du har selv skrevet at du slet ikke kan rumme hende lige for øjeblikket.. 

Men så tag dog en snak med hende.. Det nytter da ikke noget at rase ud på nettet, veninden fortsætter jo som hun altid har gjort medmindre du tager en god snak med hende.. :s

Anmeld

18. marts 2014

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Jeg reflektere kun på hvad du har skrevet.. Du har selv skrevet at du slet ikke kan rumme hende lige for øjeblikket.. 

Men så tag dog en snak med hende.. Det nytter da ikke noget at rase ud på nettet, veninden fortsætter jo som hun altid har gjort medmindre du tager en god snak med hende.. :s

Der er da godt nok langt fra en frustration til at droppe et venskab, og at snakke med hende hjælper jo ikke på den hun er. Men derfor ka. Jeg jo godt have det svært med hun kræver og ligger så langt fra mig selv på det punkt. Hun har også prøvet hos mig men bare afvist hende pænt

Anmeld

18. marts 2014

Aabye

Anonym skriver:

Der er da godt nok langt fra en frustration til at droppe et venskab, og at snakke med hende hjælper jo ikke på den hun er. Men derfor ka. Jeg jo godt have det svært med hun kræver og ligger så langt fra mig selv på det punkt. Hun har også prøvet hos mig men bare afvist hende pænt

Hvorfor så ikke bare ignorere hvordan hun er over for hende familie osv.. Det er jo egentlig ikke dit problem?

Jeg kan ærlig talt ikke se problemet i at hun er krævende over for andre.. Så længe du selv kan afvise hende når hun prøver ved dig så er den vel ikke længere.. ?

Kan ikke se hvordan det kan påvirke dig, hvordan hun er over for sin familie.. :s

Anmeld

18. marts 2014

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Hvorfor så ikke bare ignorere hvordan hun er over for hende familie osv.. Det er jo egentlig ikke dit problem?

Jeg kan ærlig talt ikke se problemet i at hun er krævende over for andre.. Så længe du selv kan afvise hende når hun prøver ved dig så er den vel ikke længere.. ?

Kan ikke se hvordan det kan påvirke dig, hvordan hun er over for sin familie.. :s

Det er også okay du ikke forstår, men det påvirker og sådan er det bare, kan kun tackle det på bedst mulig måde, og er jo meget der spiller ind.
Men er da lidt trels man ikke kan komme ud med en frustration, uden at få en respons som ikke er forstående. Er da bedre end jeg hormon flipper på min veninde og ødelægger vores venskab

Anmeld

18. marts 2014

Jupiter

Netop for at undgå den "diskussion" du lige har (haft) med en anden, spurgte jeg hvad du forventede 

Og jeg tror ikke at jeg kan give dig den respons som jeg tror du forventer.

Jeg vil derfor ikke kommentere på dit indhold, blot sige at jeg håber du får afløb for dine frustrationer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.