update + billeder af lillesøster fra uge 17-34!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2014

misslea

asff skriver:

Hold da op en flot mave! Og en super smuk datter Min bebs var også 20% under gennemsnittet, men jeg lignede altså hvalen hvalborg.. Og så ser du bare så fin ud.. 

Hihihi  Ja, man må sige at jeg åbenbart er typen, der slipper lidt heldigt fra mine graviditeter  Havde ellers troet, at jeg ville blive større denne gang...

hvor stor var din bebs så ved fødslen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2014

asff

misslea skriver:

Hihihi  Ja, man må sige at jeg åbenbart er typen, der slipper lidt heldigt fra mine graviditeter  Havde ellers troet, at jeg ville blive større denne gang...

hvor stor var din bebs så ved fødslen?

Du er heldig! Og mega yummy mummy 

Hun var 2800g og 45 cm 

Anmeld

18. marts 2014

misslea

asff skriver:

Du er heldig! Og mega yummy mummy 

Hun var 2800g og 45 cm 

Nårh det er da også en fin størrelse  Så er man sikker på at få brugt de små størrelser tøj, når bebs ikk er så lang 

Anmeld

18. marts 2014

asff

misslea skriver:

Nårh det er da også en fin størrelse  Så er man sikker på at få brugt de små størrelser tøj, når bebs ikk er så lang 

præcis 

Anmeld

18. marts 2014

liten-mamma

misslea skriver:

Ja jeg syns også det er fint  Lille fin baby-pige som nok skal vokse sig hurtigt stor.... Det gjorde storesøster i hvert fald 

Ja mon ikke hun kommer til at følge storesøster, ville da ihvertfald ikke gøre noget  

Anmeld

19. marts 2014

Babydrøm

misslea skriver:

godaften derude....

Tænk engang.... jeg er allerede 34+0 i dag, og lillesøster aka "Baby Rumba" kommer ud til os lige om snart!!!

Jeg har det fantastisk - nyder min barsel, masser af tid med Wilma, suuuuuper meget ligegyldigt tv, sy-projekter HERRE lange og varme bade osv osv!!! det er da herligt

Baby Rumba har det også herligt.... de er liv og glade dage derinde!!! Hun er en anelse lille (ca 20 % under gennemsittet), men følger fint sin kurve og alt e godt!!!

Jeg er heller ikke blevet super stor, så det hænger jo meget godt sammen!!!

vægten har vidst sneget sig op på +6-7 kg... men det har stået stille noget tid nu!!

Vi er (så småt) begyndt at blive bare en lille smule klar!! Er på INGEN på li'så tjekket som sidst..... har ikk styr på en disse... meeeeen vi nupper den sgu på rutinen!! hahah

tøjet er ved at blive vasket, sengen er samlet, og puslepladsen er ved at blive gendannet... hahah!!!

Wilma glæder sig sååååå meget!!! Hun er SÅ klar! Nærmest mere end vi selv er... fedt hahah

fødslen skal forhåbentlig foregå herhjemme, hvis alt går efter planen.... ååååhhh manner det bliver spændende!!!!

her er lidt billeder... har vist forsømt at lægge billeder inde...!!!

billede 1: uge 17-34

billede2: uge 30

billede 3: uge 34

jeg er nu i uge 35... men maven ser vidst ikke anderledes ud nu

og nårh ja.... ku ikke lade være med sætte billeder ind af min store skønhed... hende må vi ikke glemme

rigtig god aften derude

Fantastisk update

Anmeld

19. marts 2014

misslea

liten-mamma skriver:

Ja mon ikke hun kommer til at følge storesøster, ville da ihvertfald ikke gøre noget  

Hehe jo det håber jeg 

Anmeld

19. marts 2014

Ayasmor

misslea skriver:

godaften derude....

Tænk engang.... jeg er allerede 34+0 i dag, og lillesøster aka "Baby Rumba" kommer ud til os lige om snart!!!

Jeg har det fantastisk - nyder min barsel, masser af tid med Wilma, suuuuuper meget ligegyldigt tv, sy-projekter HERRE lange og varme bade osv osv!!! det er da herligt

Baby Rumba har det også herligt.... de er liv og glade dage derinde!!! Hun er en anelse lille (ca 20 % under gennemsittet), men følger fint sin kurve og alt e godt!!!

Jeg er heller ikke blevet super stor, så det hænger jo meget godt sammen!!!

vægten har vidst sneget sig op på +6-7 kg... men det har stået stille noget tid nu!!

Vi er (så småt) begyndt at blive bare en lille smule klar!! Er på INGEN på li'så tjekket som sidst..... har ikk styr på en disse... meeeeen vi nupper den sgu på rutinen!! hahah

tøjet er ved at blive vasket, sengen er samlet, og puslepladsen er ved at blive gendannet... hahah!!!

Wilma glæder sig sååååå meget!!! Hun er SÅ klar! Nærmest mere end vi selv er... fedt hahah

fødslen skal forhåbentlig foregå herhjemme, hvis alt går efter planen.... ååååhhh manner det bliver spændende!!!!

her er lidt billeder... har vist forsømt at lægge billeder inde...!!!

billede 1: uge 17-34

billede2: uge 30

billede 3: uge 34

jeg er nu i uge 35... men maven ser vidst ikke anderledes ud nu

og nårh ja.... ku ikke lade være med sætte billeder ind af min store skønhed... hende må vi ikke glemme

rigtig god aften derude

Fantastisk update Og sikke en lækker mave du har fået dig Fin og lille, men så længe Baby-Rumba følger sin egen kurve, så er det trods alt det vigtigste

Nøj, hvor er jeg spændt på at høre, hvordan jeres hjemmefødsel kommer til at gå. Hvor længe havde i gået med overvejelserne og er det først nu, at den endelige beslutning er blevet taget? Jeg er nemlig helt vildt nysgerrig, da jeg selv er gravid for 2. gang og har luftet hjemmefødsels ideen lidt for manden derhjemme

Og hvor er Wilma dog blevet stor og bestemt ikke mindre lækker. Jeg elsker simpelthen hendes lækre krøller

Hilsen Sara

Anmeld

19. marts 2014

misslea

Ayasmor skriver:

Fantastisk update Og sikke en lækker mave du har fået dig Fin og lille, men så længe Baby-Rumba følger sin egen kurve, så er det trods alt det vigtigste

Nøj, hvor er jeg spændt på at høre, hvordan jeres hjemmefødsel kommer til at gå. Hvor længe havde i gået med overvejelserne og er det først nu, at den endelige beslutning er blevet taget? Jeg er nemlig helt vildt nysgerrig, da jeg selv er gravid for 2. gang og har luftet hjemmefødsels ideen lidt for manden derhjemme

Og hvor er Wilma dog blevet stor og bestemt ikke mindre lækker. Jeg elsker simpelthen hendes lækre krøller

Hilsen Sara

Tusind tak jaaah nu er jeg spændt på at høre hvad hun blir vurderet til næste gang... Men umiddelbart vokser hun helt som hun skal.., hun blir bare ikk en basse

jamen en siden min JM luftede ideen for os ved første JM besøg (uge 19) har vi talt frem og tilbage om det! Den endelig beslutning tog vi, da vi havde været til et infomøde vedr. Hjemmefødsel... Der mødte vi jordemødrene som er med i hjemmefødselsteamet... Tror jeg var ca 28 uger henne der

Det er en så tar tanke, at jeg kommer til at føde med en jordemor din jeg har mødt før og hvor alt drejer sig om os... Og hvor hun ikk blir afbrudt og forstyrret

jaaah de der krøller er bare lækre... Og hun er selv så glad for dem hehe

knus lea 

Anmeld

19. marts 2014

Loa

Hold op hvor er du bare fin!!

Og din datter lige så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.