misslea skriver:
godaften derude.... 
Tænk engang.... jeg er allerede 34+0 i dag, og lillesøster aka "Baby Rumba" kommer ud til os lige om snart!!!
Jeg har det fantastisk - nyder min barsel, masser af tid med Wilma, suuuuuper meget ligegyldigt tv, sy-projekter HERRE lange og varme bade osv osv!!! det er da herligt 
Baby Rumba har det også herligt.... de er liv og glade dage derinde!!! Hun er en anelse lille (ca 20 % under gennemsittet), men følger fint sin kurve og alt e godt!!!
Jeg er heller ikke blevet super stor, så det hænger jo meget godt sammen!!!
vægten har vidst sneget sig op på +6-7 kg... men det har stået stille noget tid nu!! 

Vi er (så småt) begyndt at blive bare en lille smule klar!! Er på INGEN på li'så tjekket som sidst..... har ikk styr på en disse... meeeeen vi nupper den sgu på rutinen!! hahah
tøjet er ved at blive vasket, sengen er samlet, og puslepladsen er ved at blive gendannet... hahah!!!
Wilma glæder sig sååååå meget!!! Hun er SÅ klar! Nærmest mere end vi selv er... fedt hahah 

fødslen skal forhåbentlig foregå herhjemme, hvis alt går efter planen.... ååååhhh manner det bliver spændende!!!! 
her er lidt billeder... har vist forsømt at lægge billeder inde...!!!
billede 1: uge 17-34
billede2: uge 30
billede 3: uge 34
jeg er nu i uge 35... men maven ser vidst ikke anderledes ud nu 
og nårh ja.... ku ikke lade være med sætte billeder ind af min store skønhed... hende må vi ikke glemme 
rigtig god aften derude