update + billeder af lillesøster fra uge 17-34!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2014

misslea

2babygirls skriver:

Hår kan vi ikke prale af her hahaha, Madeleine formår stadig kun en page

Hvor høj er du???

Hov.... Jeg er 170 cm høj 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

2babygirls

misslea skriver:

Hov.... Jeg er 170 cm høj 

Iiihhhh, jeg hepper også på mere hår hahaha.

Sjovt, for kender en lille pige som fik en baby på over 4 kg... Nogen er nok bare "heldig"

Anmeld

17. marts 2014

misslea

2babygirls skriver:

Iiihhhh, jeg hepper også på mere hår hahaha.

Sjovt, for kender en lille pige som fik en baby på over 4 kg... Nogen er nok bare "heldig"

Ja altså.... Kender også flere små piger, som har fået store børn uden problemer...!!!!

det handler vidst mere om, hvordan pladsen er indvendigt!!! Og jeg er jo ikke specielt lille.... Jeg har bare utrolig lidt plads indvendigt!!!

til gengæld er mit bækken helt perfekt til fødsler, så det kombineret med en lille bebs gjorde måske udslaget af den utrolig nemme og hurtige fødsel af Wilma 

Anmeld

17. marts 2014

2babygirls

misslea skriver:

Ja altså.... Kender også flere små piger, som har fået store børn uden problemer...!!!!

det handler vidst mere om, hvordan pladsen er indvendigt!!! Og jeg er jo ikke specielt lille.... Jeg har bare utrolig lidt plads indvendigt!!!

til gengæld er mit bækken helt perfekt til fødsler, så det kombineret med en lille bebs gjorde måske udslaget af den utrolig nemme og hurtige fødsel af Wilma 

Ja det er sjovt som det er forskelligt, men fantastisk de kan komme ud

Anmeld

17. marts 2014

misslea

2babygirls skriver:

Ja det er sjovt som det er forskelligt, men fantastisk de kan komme ud

Jaaah det er jo helt utroligt 

Anmeld

18. marts 2014

liten-mamma

Tak 

Jo altså.... Det er selvfølgelig ikk verdens største bebs!!! Men man ska jo huske, at normalen idag ligger på 3500-4000 gram... Så en baby på 3 kg er en del under gennemsnittet!!!

Lillesøster blev vurderet til 1100-1200 gram 29+4.... Og har holdt sin kurve siden.... Altså omkring de 20 % under gennemsnittet.... Hvis det fortsætter vil hun veje 2800-3000 gram ved termin.... Li'som Wilma gjorde....!!! Det lyder bare af meget når de siger 20 % - men i virkeligheden er det jo en fin størrelse 

Nå det er jo en fin størrelse hun ender med at ha ved termin så Ja det lyder nemlig bare af meget når hun er 20% under gennemsnittet, men hun bliver da bare en lille fin sag som sin storesøster var ved fødsel  

Anmeld

18. marts 2014

Miss Church

misslea skriver:

godaften derude....

Tænk engang.... jeg er allerede 34+0 i dag, og lillesøster aka "Baby Rumba" kommer ud til os lige om snart!!!

Jeg har det fantastisk - nyder min barsel, masser af tid med Wilma, suuuuuper meget ligegyldigt tv, sy-projekter HERRE lange og varme bade osv osv!!! det er da herligt

Baby Rumba har det også herligt.... de er liv og glade dage derinde!!! Hun er en anelse lille (ca 20 % under gennemsittet), men følger fint sin kurve og alt e godt!!!

Jeg er heller ikke blevet super stor, så det hænger jo meget godt sammen!!!

vægten har vidst sneget sig op på +6-7 kg... men det har stået stille noget tid nu!!

Vi er (så småt) begyndt at blive bare en lille smule klar!! Er på INGEN på li'så tjekket som sidst..... har ikk styr på en disse... meeeeen vi nupper den sgu på rutinen!! hahah

tøjet er ved at blive vasket, sengen er samlet, og puslepladsen er ved at blive gendannet... hahah!!!

Wilma glæder sig sååååå meget!!! Hun er SÅ klar! Nærmest mere end vi selv er... fedt hahah

fødslen skal forhåbentlig foregå herhjemme, hvis alt går efter planen.... ååååhhh manner det bliver spændende!!!!

her er lidt billeder... har vist forsømt at lægge billeder inde...!!!

billede 1: uge 17-34

billede2: uge 30

billede 3: uge 34

jeg er nu i uge 35... men maven ser vidst ikke anderledes ud nu

og nårh ja.... ku ikke lade være med sætte billeder ind af min store skønhed... hende må vi ikke glemme

rigtig god aften derude

Sikke nogle fantastisk billeder og dejlig update 

Anmeld

18. marts 2014

asff

misslea skriver:

godaften derude....

Tænk engang.... jeg er allerede 34+0 i dag, og lillesøster aka "Baby Rumba" kommer ud til os lige om snart!!!

Jeg har det fantastisk - nyder min barsel, masser af tid med Wilma, suuuuuper meget ligegyldigt tv, sy-projekter HERRE lange og varme bade osv osv!!! det er da herligt

Baby Rumba har det også herligt.... de er liv og glade dage derinde!!! Hun er en anelse lille (ca 20 % under gennemsittet), men følger fint sin kurve og alt e godt!!!

Jeg er heller ikke blevet super stor, så det hænger jo meget godt sammen!!!

vægten har vidst sneget sig op på +6-7 kg... men det har stået stille noget tid nu!!

Vi er (så småt) begyndt at blive bare en lille smule klar!! Er på INGEN på li'så tjekket som sidst..... har ikk styr på en disse... meeeeen vi nupper den sgu på rutinen!! hahah

tøjet er ved at blive vasket, sengen er samlet, og puslepladsen er ved at blive gendannet... hahah!!!

Wilma glæder sig sååååå meget!!! Hun er SÅ klar! Nærmest mere end vi selv er... fedt hahah

fødslen skal forhåbentlig foregå herhjemme, hvis alt går efter planen.... ååååhhh manner det bliver spændende!!!!

her er lidt billeder... har vist forsømt at lægge billeder inde...!!!

billede 1: uge 17-34

billede2: uge 30

billede 3: uge 34

jeg er nu i uge 35... men maven ser vidst ikke anderledes ud nu

og nårh ja.... ku ikke lade være med sætte billeder ind af min store skønhed... hende må vi ikke glemme

rigtig god aften derude

Hold da op en flot mave! Og en super smuk datter Min bebs var også 20% under gennemsnittet, men jeg lignede altså hvalen hvalborg.. Og så ser du bare så fin ud.. 

Anmeld

18. marts 2014

misslea

liten-mamma skriver:

Nå det er jo en fin størrelse hun ender med at ha ved termin så Ja det lyder nemlig bare af meget når hun er 20% under gennemsnittet, men hun bliver da bare en lille fin sag som sin storesøster var ved fødsel  

Ja jeg syns også det er fint  Lille fin baby-pige som nok skal vokse sig hurtigt stor.... Det gjorde storesøster i hvert fald 

Anmeld

18. marts 2014

misslea

Miss Church skriver:

Sikke nogle fantastisk billeder og dejlig update 

1000 tak  Ja det var vidst på tide med en Update... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.