update + billeder af lillesøster fra uge 17-34!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.116 visninger
30 svar
29 synes godt om
17. marts 2014

misslea

godaften derude....

Tænk engang.... jeg er allerede 34+0 i dag, og lillesøster aka "Baby Rumba" kommer ud til os lige om snart!!!

Jeg har det fantastisk - nyder min barsel, masser af tid med Wilma, suuuuuper meget ligegyldigt tv, sy-projekter HERRE lange og varme bade osv osv!!! det er da herligt

Baby Rumba har det også herligt.... de er liv og glade dage derinde!!! Hun er en anelse lille (ca 20 % under gennemsittet), men følger fint sin kurve og alt e godt!!!

Jeg er heller ikke blevet super stor, så det hænger jo meget godt sammen!!!

vægten har vidst sneget sig op på +6-7 kg... men det har stået stille noget tid nu!!

Vi er (så småt) begyndt at blive bare en lille smule klar!! Er på INGEN på li'så tjekket som sidst..... har ikk styr på en disse... meeeeen vi nupper den sgu på rutinen!! hahah

tøjet er ved at blive vasket, sengen er samlet, og puslepladsen er ved at blive gendannet... hahah!!!

Wilma glæder sig sååååå meget!!! Hun er SÅ klar! Nærmest mere end vi selv er... fedt hahah

fødslen skal forhåbentlig foregå herhjemme, hvis alt går efter planen.... ååååhhh manner det bliver spændende!!!!

her er lidt billeder... har vist forsømt at lægge billeder inde...!!!

billede 1: uge 17-34

billede2: uge 30

billede 3: uge 34

jeg er nu i uge 35... men maven ser vidst ikke anderledes ud nu

og nårh ja.... ku ikke lade være med sætte billeder ind af min store skønhed... hende må vi ikke glemme

rigtig god aften derude

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

Nadia&Daniel

misslea skriver:

godaften derude....

Tænk engang.... jeg er allerede 34+0 i dag, og lillesøster aka "Baby Rumba" kommer ud til os lige om snart!!!

Jeg har det fantastisk - nyder min barsel, masser af tid med Wilma, suuuuuper meget ligegyldigt tv, sy-projekter HERRE lange og varme bade osv osv!!! det er da herligt

Baby Rumba har det også herligt.... de er liv og glade dage derinde!!! Hun er en anelse lille (ca 20 % under gennemsittet), men følger fint sin kurve og alt e godt!!!

vægten har vidst sneget sig op på +6-7 kg... men det har stået stille noget tid nu!!

Vi er (så småt) begyndt at blive bare en lille smule klar!! Er på INGEN på li'så tjekket som sidst..... har ikk styr på en disse... meeeeen vi nupper den sgu på rutinen!! hahah

tøjet er ved at blive vasket, sengen er samlet, og puslepladsen er ved at blive gendannet... hahah!!!

Wilma glæder sig sååååå meget!!! Hun er SÅ klar! Nærmest mere end vi selv er... fedt hahah

fødslen skal forhåbentlig foregå herhjemme, hvis alt går efter planen.... ååååhhh manner det bliver spændende!!!!

og nårh ja.... ku ikke lade være med sætte billeder ind af min store skønhed... hende må vi ikke glemme

rigtig god aften derude

Fantastisk update

Anmeld

17. marts 2014

liten-mamma

misslea skriver:

godaften derude....

rigtig god aften derude

Sikke en lille super SMUK mave  

20% under gennemsnittet er da liiiidt meget, hva er hun skønnet til at veje? Min pige var 28% under gennemsnittet. 

Og hvor er Wilma bare blevet stor!!! Hun er sgu skøn

Anmeld

17. marts 2014

Laulund87

Flot mave og smukke Wilma

Spændende med fødslen, det er så hyggeligt at følge dig igen

Anmeld

17. marts 2014

2babygirls

Nøj et lækkert hår wilma har fået

Og spændende med sådan en lille myre... Ved i hvorfor hun ikke er større??

Anmeld

17. marts 2014

misslea

liten-mamma skriver:

Sikke en lille super SMUK mave  

20% under gennemsnittet er da liiiidt meget, hva er hun skønnet til at veje? Min pige var 28% under gennemsnittet. 

Og hvor er Wilma bare blevet stor!!! Hun er sgu skøn

Tak 

Jo altså.... Det er selvfølgelig ikk verdens største bebs!!! Men man ska jo huske, at normalen idag ligger på 3500-4000 gram... Så en baby på 3 kg er en del under gennemsnittet!!!

Lillesøster blev vurderet til 1100-1200 gram 29+4.... Og har holdt sin kurve siden.... Altså omkring de 20 % under gennemsnittet.... Hvis det fortsætter vil hun veje 2800-3000 gram ved termin.... Li'som Wilma gjorde....!!! Det lyder bare af meget når de siger 20 % - men i virkeligheden er det jo en fin størrelse 

Anmeld

17. marts 2014

misslea

Laulund87 skriver:

Flot mave og smukke Wilma

Spændende med fødslen, det er så hyggeligt at følge dig igen

Taaaak 

Og ja - det er bare så hyggeligt med de "gamle" kendinge

Anmeld

17. marts 2014

misslea

2babygirls skriver:

Nøj et lækkert hår wilma har fået

Og spændende med sådan en lille myre... Ved i hvorfor hun ikke er større??

Jaaaaah er det ikk bare et herligt garn??? Jeg elsker det også!!!! 

Tjaaa altså der er nok flere forklaringer. For det første var vi begge selv små.... Og for det andet, så har jeg umiddelbart ikk så meget plads i indvendigt i min mave, så min JM mener, at naturen er indrettet så smart, at den i mit tilfælde har tilpasset babys størrelse ift mig.... Meget rart 

Wilma var heller ikk større.... Men kom til gengæld MEGET hurtigt efter det, da hun først var kommet ud 

Anmeld

17. marts 2014

2babygirls

misslea skriver:

Jaaaaah er det ikk bare et herligt garn??? Jeg elsker det også!!!! 

Tjaaa altså der er nok flere forklaringer. For det første var vi begge selv små.... Og for det andet, så har jeg umiddelbart ikk så meget plads i indvendigt i min mave, så min JM mener, at naturen er indrettet så smart, at den i mit tilfælde har tilpasset babys størrelse ift mig.... Meget rart 

Wilma var heller ikk større.... Men kom til gengæld MEGET hurtigt efter det, da hun først var kommet ud 

Hår kan vi ikke prale af her hahaha, Madeleine formår stadig kun en page

Hvor høj er du???

Anmeld

17. marts 2014

misslea

2babygirls skriver:

Hår kan vi ikke prale af her hahaha, Madeleine formår stadig kun en page

Hvor høj er du???

Hihi... 

Wilma var også længe om at få rigtig hår, men lige pludselig væltede det frem med fine krøller og kraftigt hår 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.