Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ciss skriver: Jeg stemmer på Molly! Et af mine favoritnavne.
Jeg stemmer på Molly!
Et af mine favoritnavne.
Jaaaaah..... Jeg elsker også bare det navn...!!!
Har været i toppen af min liste lææææænge....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
misslea skriver: Ja det B r du helt ret i Og jeg må nok indrømme, at jeg helst vil finde et navn, der ikke ligger heeeeelt i toppen på navnelisterne Wilma kalder jo bebs for Baby Rumba.... Og har gjort lige siden hun fik at vide, at hun skal være storesøster Så måske vi sku gå efter Rumba.... Hahahaha så får hun da ikke et helt alm navn
Ja det B r du helt ret i Og jeg må nok indrømme, at jeg helst vil finde et navn, der ikke ligger heeeeelt i toppen på navnelisterne
Wilma kalder jo bebs for Baby Rumba.... Og har gjort lige siden hun fik at vide, at hun skal være storesøster Så måske vi sku gå efter Rumba.... Hahahaha så får hun da ikke et helt alm navn
misslea skriver: Hej derude..... her om 6 uger agtigt, sku der meget gerne komme en lillesøster dumpende!!! Og vi er da så småt ved at være (nogenlunde) klar! MEN hva med navnet??? Vi ved, at hun skal hedde Anna til mellemnavn, da vi har valgt at opkalde hende efter Martins (farmand) elskede mormor! Det skal dog ikke være med bindestreg eller noget, så fornavnet skal ikke nødvendigvis klinge helt perfekt med navnet Anna.... Storesøster hedder Wilma Elvira (Elvira efter Martins oldemor)... Så lillesøsters navn skal gerne være i stil med det, dog uden at ligne det for meget!! vi er umiddelbart mest til molly.... MED HVAD SYNS I.....?????? Kom også gerne med helt andre foreslog Rigtig god dag derude.... hilsner fra Lea (34+0)
Hej derude.....
her om 6 uger agtigt, sku der meget gerne komme en lillesøster dumpende!!!
Og vi er da så småt ved at være (nogenlunde) klar! MEN hva med navnet???
Vi ved, at hun skal hedde Anna til mellemnavn, da vi har valgt at opkalde hende efter Martins (farmand) elskede mormor! Det skal dog ikke være med bindestreg eller noget, så fornavnet skal ikke nødvendigvis klinge helt perfekt med navnet Anna....
Storesøster hedder Wilma Elvira (Elvira efter Martins oldemor)... Så lillesøsters navn skal gerne være i stil med det, dog uden at ligne det for meget!!
vi er umiddelbart mest til molly....
MED HVAD SYNS I.....??????
Kom også gerne med helt andre foreslog
Rigtig god dag derude....
hilsner fra Lea (34+0)
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: ha ha det hedder de der robot støvsugere, så anderledes er det helt bestemt..Kan jeg sagtens følge dig i det er os lidt træls når de bliver større at de så hedder deres navn og efternavn for at adskille dem
ha ha det hedder de der robot støvsugere, så anderledes er det helt bestemt..Kan jeg sagtens følge dig i det er os lidt træls når de bliver større at de så hedder deres navn og efternavn for at adskille dem
Hahah er det rigtig??? Det vidste jeg ikke
Syns bare det er så sjovt, at Wilma lige fra starten af har kaldt baby derinde for Baby Rumba.... Så vi har egentlig også bare hoppet med på det Meeeeen hun skal også ha et "rigtigt" navn
Ja... Lige præcis...!!!
M_V skriver: Sally er sådan et smukt navn!
Sally er sådan et smukt navn!
Jaaah helt enig
misslea skriver: Hahah er det rigtig??? Det vidste jeg ikke Syns bare det er så sjovt, at Wilma lige fra starten af har kaldt baby derinde for Baby Rumba.... Så vi har egentlig også bare hoppet med på det Meeeeen hun skal også ha et "rigtigt" navn Ja... Lige præcis...!!!
Det var helt gået forbi min næse du var gravid !
Tillykke med de smukke
Jeg kan godt li navnet Filippa .. Min papmors hund hedder Molly , så kan slet ikke se for mig en baby skal hedde det
Synes Molly og Sally er hunde navne
Alba er rigtigt fint
2babygirls skriver: Kender mange dyr der hedder Molly og Sally så har stemt på en lille alba Anna
Kender mange dyr der hedder Molly og Sally så har stemt på en lille alba Anna
Heheh... Ja det er der flere, der siger
Men omvendt, så var der også mange der sagde, at de forbandt navnet Wilma med familien Flintstones.... Og jeg er ærlig talt ret ligeglad.... Hahaha Jeg hR også tonsvis af associationer til navne - mest hvis jeg har kendt enten super skønne eller knapt så skønne mennesker med navnet.... Så forstår godt, at folk også associerer til noget, når de hører navnet.... Og det må gerne være hunde.... Hihi!!!
Vi vælger udfra, hvad vi syns er sødt.... Men så sjovt at høre andres meninger... Så nu må vi se, hvad det ender med i sidste ende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128