Hvad skal lillesøster hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad skal lillesøster hedde?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.935 visninger
41 svar
16 synes godt om
17. marts 2014

misslea

Hej derude.....

her om 6 uger agtigt, sku der meget gerne komme en lillesøster dumpende!!!  

Og vi er da så småt ved at være (nogenlunde) klar! MEN hva med navnet??? 

Vi ved, at hun skal hedde Anna til mellemnavn, da vi har valgt at opkalde hende efter Martins (farmand) elskede mormor! Det skal dog ikke være med bindestreg eller noget, så fornavnet skal ikke nødvendigvis klinge helt perfekt med navnet Anna.... 

Storesøster hedder Wilma Elvira (Elvira efter Martins oldemor)... Så lillesøsters navn skal gerne være i stil med det, dog uden at ligne det for meget!!

vi er umiddelbart mest til molly.... 

MED HVAD SYNS I.....?????? 

Kom også gerne med helt andre foreslog 

Rigtig god dag derude....

hilsner fra Lea (34+0) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

Morigen

misslea skriver:

Hej derude.....

Vi ved, at hun skal hedde Anna til mellemnavn, da vi har valgt at opkalde hende efter Martins (farmand) elskede mormor! Det skal dog ikke være med bindestreg eller noget, så fornavnet skal ikke nødvendigvis klinge helt perfekt med navnet Anna.... 

Storesøster hedder Wilma Elvira (Elvira efter Martins oldemor)... Så lillesøsters navn skal gerne være i stil med det, dog uden at ligne det for meget!!

hilsner fra Lea (34+0) 

Jeg har stemt på Sally fordi jeg syntes det klinger henad med Sally Ann, men syntes ikke ikke rigtig at nogle af navnene passer til Anna

Anmeld

17. marts 2014

misslea

Morigen skriver:

Jeg har stemt på Sally fordi jeg syntes det klinger henad med Sally Ann, men syntes ikke ikke rigtig at nogle af navnene passer til Anna

Sally er også skønt  Syns jeg....

det er ikk så vigtigt at det passer til Anna, da vi ikk har tænkt os at sige de to navne sammen 

Anmeld

17. marts 2014

modesty

misslea skriver:

Hej derude.....

hilsner fra Lea (34+0) 

Jeg elsker navnet Sally, det var på min top2 hvis vi fik en pige. 

Anmeld

17. marts 2014

misslea

modesty skriver:

Jeg elsker navnet Sally, det var på min top2 hvis vi fik en pige. 

Jeg elsker også dét navn....  Min søde mand er dog mere til Molly, selvom han også godt kan li' navnet Sally..... Nogle gange er det bare rigtig skønt at høre, hvad andre tænker.... 

Anmeld

17. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kender aaaalt for mange hunde-sally'er til at kunne placere det på et menneske  (Men sådan et navn har alle vel)

Er mest til molly! Synes det er super fint og passer godt til jeres wilma.

Anmeld

17. marts 2014

L&V

misslea skriver:

Hej derude.....

hilsner fra Lea (34+0) 

Jeg syntes molly og sally er nogle super fine navne og passer os godt til storesøsters navn.. De andre 2 navne syntes jeg er ved at være for brugt så det ku da være fedt med noget der skiller sig ud (siger moderen til 2 børn med utrolig alm og populære navne)

Anmeld

17. marts 2014

misslea

Mor11 skriver:

Kender aaaalt for mange hunde-sally'er til at kunne placere det på et menneske  (Men sådan et navn har alle vel)

Er mest til molly! Synes det er super fint og passer godt til jeres wilma.

Hihi.... Er det rigtigt????  

Det hører jeg ellers tit om navnet Molly 

Men altså.... Dengang vi sagde til folk, at vores datter sku hedde Wilma, var der mange der ikke kunne abstrahere fra flintstones.... Hahahah!!!! Så vi vælger åbenbart navne med sjove associationer 

Jeg kender godt det der med at få "skøre eller knapt så gode" associationer til navne.... Det er jeg selv verdensmester i.... 

Men ja.... Jeg syns også at Molly passer rigtig godt til Wilma.....!!!!

Anmeld

17. marts 2014

misslea

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg syntes molly og sally er nogle super fine navne og passer os godt til storesøsters navn.. De andre 2 navne syntes jeg er ved at være for brugt så det ku da være fedt med noget der skiller sig ud (siger moderen til 2 børn med utrolig alm og populære navne)

Ja det B r du helt ret i  Og jeg må nok indrømme, at jeg helst vil finde et navn, der ikke ligger heeeeelt i toppen på navnelisterne 

Wilma kalder jo bebs for Baby Rumba.... Og har gjort lige siden hun fik at vide, at hun skal være storesøster  Så måske vi sku gå efter Rumba.... Hahahaha så får hun da ikke et helt alm navn 

Anmeld

17. marts 2014

Ciss

Jeg stemmer på Molly!

Et af mine favoritnavne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.