misslea skriver:
Iiihhh det lyder da også bare som drømmescenariet

Og fantastisk at være derhjemme i vandet omgivelser!! Jeg håber også, at jeg får en oplevelse lignende dét!!!
jeg fødte på knap 3 timer fra første ve ved min første fødsel, og grunden til, at hun ikke var ude efter 2 timer, var fordi jeg slet ikk ku finde ud af at presse rigtigt... Hahah
så meget tyder på, at det også kommer til at gå hurtigt denne gang, og tænker at det trods alt må være en rar tanke, at det ikke er én selv, der skal flytte sig fysisk, men at det er jordemoren 
Har du nogle gode fif til, hvad man får brug for ved hjemmefødsel.... Udover fødekar (hvis man man ønsker det)
syns ikk rigtig jeg kan finde så meget Info.... Andet end afdækning, håndklæder, mad, drikkevarer osv 
Ja det var helt fantastisk
og tror også du kommer til at føde enormt hurtigt når det kun tog 3 timer sidst. og vil lige sige at et fødekar er yderst lækkert...
kan huske hvor dejligt det var at komme ned i det varme vand, og under en presseve sagde jeg: nøj det er dejligt hernede
men ellers en masse håndklæder, og så pak en taske til den lille eller ha det liggende tæt på.. og så selvfølgelig en masse af dine ynglingsdrik... jeg nåede ikke at drikke noget, kun en halv kop kaffe
og som jeg skrev havde jeg taget en behagelig sportsBH på, da jeg er lidt blufærdig
og håret satte jeg op da jeg hader at have hår i ansigtet når jeg skal koncentrere mig om noget
Min mand havde lavet Ingefær( til ingefærklude) som skulle lindre smerten... ( har aldrig troet på det ''fis'' ) sorry
men det var alligevel behageligt at manden lage en varm ingefærklud på mig foran og bagpå
det var så hyggeligt det hele, og jeg smilede under hele fødslen
men jeg var lang tid at komme mig oven på fødslen, gik nærmest i '' chok'' fordi det var overstået så hurtigt det hele..

glæd dig, jeg MISUNDER dig...