alm. Mælk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.623 visninger
26 svar
8 synes godt om
13. marts 2014

4xGreve

Hej alle sammen.

Min dejlige søn på 2 år har ikke mælke allergi men hver gang han får alm. sødmælk eller mini mælk så reger hans mave med diarre. voldsom diarre.

what to do når det nu ikke er mælke allergi han har??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

klmf

Du kunne jo prøve med laktosefri mælk og se om det hjælper...

Anmeld

13. marts 2014

4xGreve

lotchen skriver:

Du kunne jo prøve med laktosefri mælk og se om det hjælper...

Hvor/hvordan finder jeg det??

Anmeld

13. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Giv ham vand hvordan reagerer han på ost og yoghurt?

Anmeld

13. marts 2014

4xGreve

Mor11 skriver:

Giv ham vand hvordan reagerer han på ost og yoghurt?

yoghurt på samme måde - dog ikke fløde yoghurt. han spiser ikke så meget fast føde men når han endelig har spiste lidt ost så har vi ikke set en reaktion

Anmeld

13. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
4xGreve skriver:

yoghurt på samme måde - dog ikke fløde yoghurt. han spiser ikke så meget fast føde men når han endelig har spiste lidt ost så har vi ikke set en reaktion

Okay. Tænker bare at hvis han kan tåle andre mælkeprodukter, så kan ham jo få dét i stedet for at drikke mælk  

vores fakta er begyndt at have mange laktosefri produkter, bla yoghurt og cremefraise, har dog ikke lagt mærke til om der også er en mælk.  

Anmeld

13. marts 2014

4xGreve

Mor11 skriver:

Okay. Tænker bare at hvis han kan tåle andre mælkeprodukter, så kan ham jo få dét i stedet for at drikke mælk  

vores fakta er begyndt at have mange laktosefri produkter, bla yoghurt og cremefraise, har dog ikke lagt mærke til om der også er en mælk.  

super vil prøve at kigge efter det, ved du om det smager anderledes??

Anmeld

13. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
4xGreve skriver:

super vil prøve at kigge efter det, ved du om det smager anderledes??

Jeg købte den laktosefri cremefraise til at lave dip med i weekenden og jeg kunne ikke smage forskel  

Anmeld

13. marts 2014

modesty

4xGreve skriver:

Hej alle sammen.

Min dejlige søn på 2 år har ikke mælke allergi men hver gang han får alm. sødmælk eller mini mælk så reger hans mave med diarre. voldsom diarre.

what to do når det nu ikke er mælke allergi han har??

Du skal (selvfølgelig) ikke give ham de ting han får dårlig mave af. Der er masser af steder man kan få laktosefri produkter, som en anden nævner, er Fakta begyndt at føre en række. Irma har også en del.

I kan evt. også prøve med fåremælk og se om det er samme reaktion. Men det er ikke billigt...

Anmeld

13. marts 2014

klmf

4xGreve skriver:

Hvor/hvordan finder jeg det??

Det står i køledisken ved siden af det almindelige mælk, Arlas fx hedder bare Laktosefri Mælk. Har set det i Netto, Brugsen, Fakta og Rema:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.