Det gør ondt, når jeg går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil
Papillon skriver:

Lige et spørgsmål generelt til dem, der har oplevet det samme (håber I ser det): Har I tendens til hypermobilitet? 

Det har jeg nemlig, og det er umiddelbart det eneste, jeg kan pege på, som årsag til problemet. Jeg har trænet indtil 25. uge (hvor jeg gav op pga. smerter), er ikke overvægtig og opfylder ikke andre kriterier, der disponerer for evt. bækkenløsning.

Jeg har ladet mig fortælle, at det også er hormoner der blødgør bækkenet som er medvirkende årsag til generne og ikke kun fordi man bliver tungere i kroppen. Tror det må være derfor mine smerter næsten forsvandt. Måske fandt hormonerne et mere harmonisk leje? For jeg er da bestemt ikke blevet lettere siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

Papillon

Roselil skriver:

Jeg har ladet mig fortælle, at det også er hormoner der blødgør bækkenet som er medvirkende årsag til generne og ikke kun fordi man bliver tungere i kroppen. Tror det må være derfor mine smerter næsten forsvandt. Måske fandt hormonerne et mere harmonisk leje? For jeg er da bestemt ikke blevet lettere siden

Det kan meget vel være, jeg tænker også, at det nok ikke hjælper meget på det hele, at man i forvejen er en smule hypermobil

Anmeld

12. marts 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil
Papillon skriver:

Det kan meget vel være, jeg tænker også, at det nok ikke hjælper meget på det hele, at man i forvejen er en smule hypermobil

Nej, hypermobilitet og vægtøgning er nok aldrig en god combi. Håber for dig, at det bliver bedre

Anmeld

13. marts 2014

Noneother

Papillon skriver:

Håber lidt jeg får en off-periode så! Men det lyder da slet ikke godt, at du stadig kan få ondt på den måde, hvis det fremprovokeres

Ja. Det er lidt øf. Og jeg frygter at det bliver værre med den næste når den tid kommer. 

..  Og jeg er i øvrigt hypermobil osse. Ved ikke om det har noget at sige. 

Anmeld

13. marts 2014

Mathilde

Janne T. skriver:

Det lyder som en meget slem bækkenløsning - får du hjælp til det? Tager du de hensyn du skal? 

Nej jeg får ingen hjælp, men forsøger at passe på mig selv så godt jeg kan..

Jeg vælger mine aktiviteter med omhu, da bare en støvsugning indebærer mange smerter i to dage efter

Heldigvis går jeg hjemme, da jeg er studerende og det passede bedst ind, at jeg gik tidligt på barsel.

Jeg havde bækkenløsning med storesøster, men har faktisk ikke fået det konstateret denne gang, da der ikke er behov for en sygemelding nu hvor jeg går hjemme.

Overvejer dog at kontakte lægen, for er sgu lidt bange for at det ikke bare lige forsvinder af sig selv igen og at det når at blive slemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.