Det gør ondt, når jeg går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2014

isabellasmor

Papillon skriver:

Nu er jeg så begyndt at få ondt, når jeg går  Det gør ondt i lænd og bækken, sådan ubehageligt ondt, ikke med stærke smerter.

Mon jeg kan forvente, at det fortsætter de sidste tre måneder af graviditeten? Eller kan der ske bedring? Hvad er jeres erfaringer?

Øv sådan har jeg det også, det bliver slemmerne og slemmerne, og jeg er kun i uge 17 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

Papillon

isabellasmor skriver:

Øv sådan har jeg det også, det bliver slemmerne og slemmerne, og jeg er kun i uge 17 

Hold da op, ikke sjovt! Og jeg troede, jeg var tidligt på den her i 26. uge 

Anmeld

12. marts 2014

Noneother

Sådan havde jeg det osse. Jeg kunne ikke gå mere end et par meter før jeg fik vildt ondt, næsten ala sidestik i lænd og hofter fra jeg var ca. 20 uger.

Samtidig fik jeg meget hurtigt ondt når jeg lå ned. Specielt på "ikke så bløde" madresser.

Min læge mente ikke at det var bækkenløsning eller grund til sygemelding.

-Jeg kunne gå normalt igen sådan on/off under graviditeten.
Det kom i perioder.

Smerterne når jeg ligger på en hård madress. Dem har jeg så stadig næsten 4 år efter.

Anmeld

12. marts 2014

Drømmen <3

Sådan startede mit også. Og er nu sygmeldt uhe 25.. 

Anmeld

12. marts 2014

Papillon

Noneother skriver:

Sådan havde jeg det osse. Jeg kunne ikke gå mere end et par meter før jeg fik vildt ondt, næsten ala sidestik i lænd og hofter fra jeg var ca. 20 uger.

Samtidig fik jeg meget hurtigt ondt når jeg lå ned. Specielt på "ikke så bløde" madresser.

Min læge mente ikke at det var bækkenløsning eller grund til sygemelding.

-Jeg kunne gå normalt igen sådan on/off under graviditeten.
Det kom i perioder.

Smerterne når jeg ligger på en hård madress. Dem har jeg så stadig næsten 4 år efter.

Håber lidt jeg får en off-periode så! Men det lyder da slet ikke godt, at du stadig kan få ondt på den måde, hvis det fremprovokeres

Anmeld

12. marts 2014

Papillon

Drømmen <3 skriver:

Sådan startede mit også. Og er nu sygmeldt uhe 25.. 

Øv øv Mit er da heldigvis først kommet her i 26. uge, så håber da, at det ikke forværres til en sygemelding, før jeg går på barsel i 31.-32. uge. Vil gerne lige have min eksamen med!

Anmeld

12. marts 2014

StudPsyk

Mathilde skriver:

Sådan har jeg haft det et godt stykke tid nu..

Jeg er 33 uger henne på fredag og nu er det så slemt, at jeg kun går med meget små skridt og hvert skridt gør så ondt om aftenen kan jeg næsten ikke løfte mine ben, så jeg må "skøjte" hen over gulvet når jeg skal gå.... Af og til svigter det ene ben under mig.

Jeg har smerter og ømhed stort set hele tiden og svært ved at ligge behageligt

Så her er det desværre kun blevet værre og frygter lidt at ende med at skulle gå med krykker, hvis det fortsætter

Det lyder som en meget slem bækkenløsning - får du hjælp til det? Tager du de hensyn du skal? 

Anmeld

12. marts 2014

Papillon

Lige et spørgsmål generelt til dem, der har oplevet det samme (håber I ser det): Har I tendens til hypermobilitet? 

Det har jeg nemlig, og det er umiddelbart det eneste, jeg kan pege på, som årsag til problemet. Jeg har trænet indtil 25. uge (hvor jeg gav op pga. smerter), er ikke overvægtig og opfylder ikke andre kriterier, der disponerer for evt. bækkenløsning.

Anmeld

12. marts 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil
Papillon skriver:

Nu er jeg så begyndt at få ondt, når jeg går  Det gør ondt i lænd og bækken, sådan ubehageligt ondt, ikke med stærke smerter.

Mon jeg kan forvente, at det fortsætter de sidste tre måneder af graviditeten? Eller kan der ske bedring? Hvad er jeres erfaringer?

Jeg havde i en periode i starten af tredje trimester en del bækkensmerter omkring symfysen. Især nå jeg havde siddet ned en tid og så rejste mig. Havde svært ved overhovedet at gå indtil jeg ligesom havde "varmet" op igen. Efter omkring 14 dage gik det i sig selv igen. Har siden haft små smerter, men slet ikke i den styrke som i den periode

Anmeld

12. marts 2014

Papillon

Roselil skriver:

Jeg havde i en periode i starten af tredje trimester en del bækkensmerter omkring symfysen. Især nå jeg havde siddet ned en tid og så rejste mig. Havde svært ved overhovedet at gå indtil jeg ligesom havde "varmet" op igen. Efter omkring 14 dage gik det i sig selv igen. Har siden haft små smerter, men slet ikke i den styrke som i den periode

Skønt at høre! Det kan faktisk lade sig gøre, at det bare er en periode, så det håber jeg da på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.