Det gør ondt, når jeg går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
24 svar
1 synes godt om
11. marts 2014

Papillon

Nu er jeg så begyndt at få ondt, når jeg går  Det gør ondt i lænd og bækken, sådan ubehageligt ondt, ikke med stærke smerter.

Mon jeg kan forvente, at det fortsætter de sidste tre måneder af graviditeten? Eller kan der ske bedring? Hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mit bud er at det nok fortsætter. Der kommer mere og mere vægt på dit bækken nu og det er bare tungt for alle muskler og led i den region + ledene jo er blødgjorte i bækkenet. En graviditetsmassage er guld værd i de sidste måneder er du gal nogen spændinger jeg havde i lænd og baller

Anmeld

11. marts 2014

Papillon

Mor11 skriver:

Mit bud er at det nok fortsætter. Der kommer mere og mere vægt på dit bækken nu og det er bare tungt for alle muskler og led i den region + ledene jo er blødgjorte i bækkenet. En graviditetsmassage er guld værd i de sidste måneder er du gal nogen spændinger jeg havde i lænd og baller

Øv altså, det var lige det, jeg ikke vil høre Men det svar, jeg forventede...

Tak for tippet, det vil jeg huske på 

Anmeld

11. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Papillon skriver:

Øv altså, det var lige det, jeg ikke vil høre Men det svar, jeg forventede...

Tak for tippet, det vil jeg huske på 

Høhø, der er en grund til at de fleste højgravide når et punkt hvor de ikke GIIDER at være gravide længere

Anmeld

11. marts 2014

Papillon

Mor11 skriver:

Høhø, der er en grund til at de fleste højgravide når et punkt hvor de ikke GIIDER at være gravide længere

Hehe, jeg er allerede ved at blive utålmodig nu  

Anmeld

12. marts 2014

Mathilde

Sådan har jeg haft det et godt stykke tid nu..

Jeg er 33 uger henne på fredag og nu er det så slemt, at jeg kun går med meget små skridt og hvert skridt gør så ondt om aftenen kan jeg næsten ikke løfte mine ben, så jeg må "skøjte" hen over gulvet når jeg skal gå.... Af og til svigter det ene ben under mig.

Jeg har smerter og ømhed stort set hele tiden og svært ved at ligge behageligt

Så her er det desværre kun blevet værre og frygter lidt at ende med at skulle gå med krykker, hvis det fortsætter

Anmeld

12. marts 2014

Anonymo

Papillon skriver:

Nu er jeg så begyndt at få ondt, når jeg går  Det gør ondt i lænd og bækken, sådan ubehageligt ondt, ikke med stærke smerter.

Mon jeg kan forvente, at det fortsætter de sidste tre måneder af graviditeten? Eller kan der ske bedring? Hvad er jeres erfaringer?

Det havde jeg helt frem til fødslen, lidt ligesom om ens bækken er ved at glide fra hinanden

Der var ikke rigtig noget at gøre desværre

Anmeld

12. marts 2014

Papillon

Mathilde skriver:

Sådan har jeg haft det et godt stykke tid nu..

Jeg er 33 uger henne på fredag og nu er det så slemt, at jeg kun går med meget små skridt og hvert skridt gør så ondt om aftenen kan jeg næsten ikke løfte mine ben, så jeg må "skøjte" hen over gulvet når jeg skal gå.... Af og til svigter det ene ben under mig.

Jeg har smerter og ømhed stort set hele tiden og svært ved at ligge behageligt

Så her er det desværre kun blevet værre og frygter lidt at ende med at skulle gå med krykker, hvis det fortsætter

Det lyder ikke godt 

Anmeld

12. marts 2014

Papillon

Norit skriver:

Det havde jeg helt frem til fødslen, lidt ligesom om ens bækken er ved at glide fra hinanden

Der var ikke rigtig noget at gøre desværre

Øv  Hvad så nu, når du har født?

Anmeld

12. marts 2014

Anonymo

Papillon skriver:

Øv  Hvad så nu, når du har født?

Det gik væk et par timer efter jeg havde født, så var jeg selvfølgelig bare øm af fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.