Hvor er jeg egentlig glad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.266 visninger
29 svar
44 synes godt om
11. marts 2014

Nadia&Daniel

...for at bo i lejlighed og ikke i hus.

Tænkt at skulle gå i frygt hver dag, om ens udekat ville komme hjem i live.. Med henblik på hvad folk/naboen ville gøre, hvis ens kat kom over til dem. Tror faktisk ikke at jeg ønsker hus/rækkehus mere.

Har altid haft kat, og da jeg var barn og boede i hus med mine forældre, har der aldrig været problemer med at naboen synes det har været et problemet med vores katte (de har så også selv haft)

Bare en lille tanke fra en som er glad for indekatte og glad for hvor jeg bor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

Troldemommi

Nadia&Daniel skriver:

Tænkt at skulle gå i frygt hver dag, om ens udekat ville komme hjem i live.. Med henblik på hvad folk/naboen ville gøre, hvis ens kat kom over til dem. Tror faktisk ikke at jeg ønsker hus/rækkehus mere.

Har altid haft kat, og da jeg var barn og boede i hus med mine forældre, har der aldrig været problemer med at naboen synes det har været et problemet med vores katte (de har så også selv haft)

Vi bor i rækkehus og har en udekat, og jeg er bare glad for at have SØDE naboer  

Men jeg er overrasket over hvor negative folk er over katte 

Monica

Anmeld

11. marts 2014

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Man kan da godt have kat og bo i hus? Eller læser jeg forkert?
Vi bor i hus og har to inde katte, det har da gået uden problemer i 4 år nu

Anmeld

11. marts 2014

Nadia&Daniel

Monica P skriver:

Vi bor i rækkehus og har en udekat, og jeg er bare glad for at have SØDE naboer  

Men jeg er overrasket over hvor negative folk er over katte 

Monica

Anmeld

11. marts 2014

Nadia&Daniel

Dut-ugle skriver:

Man kan da godt have kat og bo i hus? Eller læser jeg forkert?
Vi bor i hus og har to inde katte, det har da gået uden problemer i 4 år nu

Hvis vi boede i hus, ville vl gerne kunne have udekatte - så de har mulighed for at komme ud og få frisk luft og opleve andet end rum/vægge. Har selv indekat nu

Anmeld

11. marts 2014

Heidimed lea

for snart 2 år siden fandt vi vores 14 gamle elskede kat lakrids skudt 2 gange i hovedet død.

nu har vi en skøn kat på 8 md den kommer ud men vi er altid bekymret, især vores store dreng på næsten 10 år er panikslagen for at der sker den noget. han er præget af oplevelsen for 2 år siden

Den kommer nu ud for der hører den til. dog stadig inde om natten og når vi ikke er hjemme

folk er mærkelige

Anmeld

11. marts 2014

Nadia&Daniel

Heidimed lea skriver:

for snart 2 år siden fandt vi vores 14 gamle elskede kat lakrids skudt 2 gange i hovedet død.

nu har vi en skøn kat på 8 md den kommer ud men vi er altid bekymret, især vores store dreng på næsten 10 år er panikslagen for at der sker den noget. han er præget af oplevelsen for 2 år siden

Den kommer nu ud for der hører den til. dog stadig inde om natten og når vi ikke er hjemme

folk er mærkelige

Årh nej

Anmeld

11. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har vi også haft kat siden jeg var 10 år gammel. Katten var ude/ inde kat,og levede lykkeligt i 19 år, og døde fredeligt i mine arme. 

Når så det er sagt, så har vi nu 2 inde katte på snart 12 år, og jeg syntes det gir så mange fære bekymringer.

Ka virklig godt forstå at folk er trætte af, at andres katte render i haven og skider over alt, eller render ind i huset, for det problem har vi også haft med naboens kat, som vi endte med at adopter, da naboen døde.

Men den kat, rendet rund til alle naboerene, og fange fisk i deres havedame, sked på gæsplænen/ sandkasserne osv, og det er altså bare virklig træls, når det ik er ens egen kat. Vi ku feks heller ik grille i haven, uden at være obs på katten, for hvis vi vendte ryggen til, så fiskede den lige en pølse/ bøf, hvidløgs smør osv af bordet. Total fræk kat, som vi jo faktisk var rigtig, rigtig glade for. Vh stine

Anmeld

11. marts 2014

CaWi

Nadia&Daniel skriver:

Hmm... Vi har selv haft ude katte før. Der var intet problem.
Nu bor vi i lejlighed med have og har ikke kat. Men naboernes katte komme ofte hen over vores græsplæne.

Kan ikke se problemet? Og har ikke hørt andre være fjenske over for katte?

Anmeld

11. marts 2014

Nadia&Daniel

StineW79 skriver:

Her har vi også haft kat siden jeg var 10 år gammel. Katten var ude/ inde kat,og levede lykkeligt i 19 år, og døde fredeligt i mine arme. 

Når så det er sagt, så har vi nu 2 inde katte på snart 12 år, og jeg syntes det gir så mange fære bekymringer.

Ka virklig godt forstå at folk er trætte af, at andres katte render i haven og skider over alt, eller render ind i huset, for det problem har vi også haft med naboens kat, som vi endte med at adopter, da naboen døde.

Men den kat, rendet rund til alle naboerene, og fange fisk i deres havedame, sked på gæsplænen/ sandkasserne osv, og det er altså bare virklig træls, når det ik er ens egen kat. Vi ku feks heller ik grille i haven, uden at være obs på katten, for hvis vi vendte ryggen til, så fiskede den lige en pølse/ bøf, hvidløgs smør osv af bordet. Total fræk kat, som vi jo faktisk var rigtig, rigtig glade for. Vh stine

Har aldrig haft de problemer med vores udekatte - men kan selvfølgelig godt forstå begge sider af sagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.