Er der nogen af jer der har gået en hel graviditet uden, at vide kønnet?
Hvordan forberedte i jer?
Købte i kun neutrale ting eller også pige ting og drenge ting? (Man kan vel altid sælge igen?)
Hvordan var det da baby kom op på maven og de efterfølgende uger hvor man så (formoder jeg) skulle ud og købe fx pigeting/pigefarver fordi man fik en pige? :-)
MANGE spørgsmål - men jeg (måske vi
) vil ikke hvide kønnet. Og jeg frygter virkelig, at jeg kommer til, at stå mangle noget fordi jeg ikke kan forberede mig nok.. 
Vi kendte ikke kønnet, så købte det meste i neutral.
Derudover skrev vi en drenge-liste og en pige-liste med barselsønsker, så evt barselsgaver kunne købes efter hvad vi manglede og efter køn (tøj, puslepude m.m)..
Det vi ikke fik i barselsgave, og mente vi manglede, købte farmand og slæbte hjem inden vi blev udskrevet fra neo, og de sidste småting købte jeg på udskrivelsesdagen, mens far var alene med lillemanden i ca 60 min (mellem to amninger).
Min søn var varslet til at være en stor baby, og derfor havde jeg stort set kun købt tøj i str 56. Skæbnen ville, at han kom for tidligt (36+3) og var derfor alt for lille til str 56 (og i øvrigt også str 50). Vi fik derfor en del drengetøj i barselsgave. Med andre ord; uanset hvor forberedt man er så kan der ske noget uventet der gør, at du alligevel ikke har alting fra starten af.. 
Anmeld