Bange for at miste mit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2014

aarhusmor

Du er bestemt ikke alene med at have det sådan. I onsdags var der en mand der forsøgte at samle 2 børn op 500 meter herfra, ved at love dem penge og gaver. Så lige nu er jeg helt over i det felt, hvor man ikke har lyst til at være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2014

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Du er bestemt ikke alene med at have det sådan. I onsdags var der en mand der forsøgte at samle 2 børn op 500 meter herfra, ved at love dem penge og gaver. Så lige nu er jeg helt over i det felt, hvor man ikke har lyst til at være

Puha, er det ham man kunne læse om i nyhederne forleden? Forstår dig fuldt ud!

Anmeld

8. marts 2014

Anonym trådstarter

I&M skriver:

Den kender jeg alt for godt jeg har også meget angst at jeg ikke kan give slip... mit barn er ikke engang 2 endnu og så siger Sundhedsplejeske at han SKAL til vuggestuen hvor jeg sagde kan bare ikke overlade til folk altså pædagog jeg tænker stadigvæk om jeg skal give slip og lade ham være hos familien eller tage til vuggestuen, men NEJ kan bare  ikke jeg røster græder vil bare have ham...   sådan er det bare og folk skal ikke sige giv slip når men inderligt så baaaaaange  

Ja det er svært at give slip,men han skal nok blive glad for at komme i vuggestue 

Anmeld

8. marts 2014

Frk.S

Jeg tror nu bare lidt det er en naturlig del af at være forældre. ... og tror vi alle er bange for at miste vores børn... i større eller mindre grad.

Så længe det ikke er en altoverskyggende følelse i din hverdag er jeg sikker på at sådan er det bare når man får et barn.

Anmeld

8. marts 2014

aarhusmor

Anonym skriver:

Puha, er det ham man kunne læse om i nyhederne forleden? Forstår dig fuldt ud!

ja og nej. Ham de skriver mest om er han i Randers. Ham her er i Århus og ham er de først lige begyndt at skrive om.

Han er skaldet og har en sort BMV

Anmeld

8. marts 2014

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

ja og nej. Ham de skriver mest om er han i Randers. Ham her er i Århus og ham er de først lige begyndt at skrive om.

Han er skaldet og har en sort BMV

Håber politiet finder ham.

Anmeld

8. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Kender I følelsen? Angsten for at der skal ske dem noget? Det er virkelig ikke rart at være så bekymret. Mindes dengang jeg var barn og kom hjem fra skole, og mor var på arb. Var bange for at der var sket hende noget , hvis hun var forsinket. Ligeledes hvis hun var ude og handle , og det tog lang tid, så bad jeg om st hun bare var i god behold. Det var hun heldigvis . Og blivet helt ked af at frygte for, at det skal ske mit barn noget uden min tilstedeværelse. Nyder hende og fortæller altid at jeg elsker hende. Det er hårdt at elske.. 

Ja jeg kender den. tror alle har den, men den må bare ikke tage overhånd, så man virkelig lever i frygt når man ikke er sammen med barnet. Man er nødtil at stole på folk, mest for barnet for hvis barnet ser at mor er bange, bliver det bange. og det er synd. 

hvis man har så meget frygt(altså ikke de normale,), at man ikke kan klare når barnet ikke er hos en,  ikke engang når det bare er faren der har barnet lidt alene, så ville jeg nok blive bange, og snakke med nogen, for det er ikke sundt for nogen. 

men jeg havde også den, har den nok stadigvæk, omkring min søster, da hun begyndte at gå i byen og sådan noget.

Anmeld

8. marts 2014

aarhusmor

Håber politiet finder ham.

Tak. Det er ham her og det var en pige og en dreng han antastede.
http://www.tv2oj.dk/artikel/203065:Aarhus--Ny-boernelokker-paa-spil

Anmeld

9. marts 2014

klmf

Med stor kærlighed kan følge stor angst. Men den må selvfølgelig ikke overskygge kærligheden og funktionaliteten, så skal man have hjælp til at håndtere den. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.