Anonym skriver:
Kender I følelsen? Angsten for at der skal ske dem noget? Det er virkelig ikke rart at være så bekymret. Mindes dengang jeg var barn og kom hjem fra skole, og mor var på arb. Var bange for at der var sket hende noget , hvis hun var forsinket. Ligeledes hvis hun var ude og handle , og det tog lang tid, så bad jeg om st hun bare var i god behold. Det var hun heldigvis . Og blivet helt ked af at frygte for, at det skal ske mit barn noget uden min tilstedeværelse. Nyder hende og fortæller altid at jeg elsker hende. Det er hårdt at elske..
Jeg tror det er en generel følelse hos forældre, at de er bange for der skal ske deres børn noget. Man kan blive helt dårlig ved tanken, og får knude i maven over hvor frygteligt det ville være.
Men tror altså ikke man skal gøre så meget ved det, andet end at når følelsen opstår, at sige til sig selv, at selvfølgelig sker der ikke noget med mit barn/børn. Og så give dem ekstra kys den dag

- tænker at det er meget naturligt med en sådan følelse, dit barn/børn er jo dit et og alt - det ville være mere mærkeligt, hvis du aldrig var bange for at miste dem.
Anmeld