Nu igang med 3. Kur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2014

Mama2012

Nu ved jeg ikke, hvor langt du er henne... men synes klart du skulle snakke med lægen om forebyggende behandling. det fik jeg under sidste graviditet og det var det eneste der hjalp - efter to indlæggelser med veer og 10 blærebetændelser inden 7ende måned!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2014

isabellasmor

Mama2012 skriver:

Nu ved jeg ikke, hvor langt du er henne... men synes klart du skulle snakke med lægen om forebyggende behandling. det fik jeg under sidste graviditet og det var det eneste der hjalp - efter to indlæggelser med veer og 10 blærebetændelser inden 7ende måned!

Jeg er 15+4 idag .. Skal til lægen igen på fredag for at tjekke op, og så må jeg da lige hører om der er noget at gøre.. Hvad fik du som forebyggende? 

Jeg er nemlig meget bange for at abortere eller føde for tidligt pga det her Hvis det fortsætter 

Anmeld

8. marts 2014

Mama2012

Jeg fik en lav dosis penomax, som tog det hele. Jeg var dog helt henne i uge 29, da jeg begyndte, men havde på det tidspunkt haft 10 blærebetændelser 

Kan godt forstå du er nervøs og synes du skal snakke med lægen om det. Om ikke andet, så er de som regel super søde og lydhøre, når man er nervøs. Jeg afleverede urinprøve hos lægen hver mandag fra starten af 4. måned og frem, for at holde øje med blæren - det kan du jo også bede om. Håber i hvert fald du få ro i sindet 

Og ps. min søn blev født præcis en uge før termin begge for tidlige veer blev stoppet og han var (og er) helt perfekt

Anmeld

8. marts 2014

isabellasmor

Mama2012 skriver:

Jeg fik en lav dosis penomax, som tog det hele. Jeg var dog helt henne i uge 29, da jeg begyndte, men havde på det tidspunkt haft 10 blærebetændelser 

Kan godt forstå du er nervøs og synes du skal snakke med lægen om det. Om ikke andet, så er de som regel super søde og lydhøre, når man er nervøs. Jeg afleverede urinprøve hos lægen hver mandag fra starten af 4. måned og frem, for at holde øje med blæren - det kan du jo også bede om. Håber i hvert fald du få ro i sindet 

Og ps. min søn blev født præcis en uge før termin begge for tidlige veer blev stoppet og han var (og er) helt perfekt

Det vil jeg da lige hører om kan være muligt. Og tak for din "historie", dejligt at hører din søn kom til tiden og det gik som det skulle trods dine mange blærebetændelser . Håber det går ligeså godt her  Jeg får forresten det der indeholder pivmecillinam.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.