Nu igang med 3. Kur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2014

isabellasmor

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg ville be om noget andet.. Jeg kan ikke tåle penecilin (staves) så jeg får andre prep. så der er alternativer.. Kroppen kan jo blive resistent..

Hvis du begynder på tranebær så skal du bare vide det er kun semi forebyggende og du ska kigge godt efter for i div tranbær safter og juicer variere indholdet af tranebær rigtig meget og der ved også effekten

Okay, ved du hvad jeg skal gå efter så af mærke osv? Og hvor meget skal man egentlig drikke om dagen så 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2014

L&V

isabellasmor skriver:

Okay, ved du hvad jeg skal gå efter så af mærke osv? Og hvor meget skal man egentlig drikke om dagen så 

Nej jeg kender ikke mærker men tænker det de har på apoteket burde være med et højt indhold.. Min. 3 dl om dagen..

Anmeld

7. marts 2014

Trekløver(:

isabellasmor skriver:

Mod blærebetændelse , på under 2 mdr! Det hjælper når jeg tager pillerne, men så snart jeg stopper så går der et par dage og så kommer plukveerne og denne gang også svien ved vandladning... Hvad Søren sker der? Jeg kan jo ikke tage piller resten af graviditeten ?! Bliver bekymret for lille pigen, tager hun skade af al den medicin? Føder jeg før tid eller abortere pga alle de plukveer ?? 

Føler med dig! Var ramt af blærebetændelse hele 6 gange i min graviditet

Tror ikke det rammer baby på nogen måde overhovedet. Så havde lægen ikke udskrevet pincilinen til dig.

Håber du snart slipper af med det

Anmeld

7. marts 2014

ano14316

isabellasmor skriver:

Mod blærebetændelse , på under 2 mdr! Det hjælper når jeg tager pillerne, men så snart jeg stopper så går der et par dage og så kommer plukveerne og denne gang også svien ved vandladning... Hvad Søren sker der? Jeg kan jo ikke tage piller resten af graviditeten ?! Bliver bekymret for lille pigen, tager hun skade af al den medicin? Føder jeg før tid eller abortere pga alle de plukveer ?? 

Du kan jo prøve nogen af 'husmoder' rådene...
Tranebærsaft, rigeligt vand og spis blåbær...

Måske skal du på det en stærkere kur så det bliver slået helt ned én gang for alle...

Anmeld

7. marts 2014

Majbrit P

isabellasmor skriver:

Mit råd til dig:

Drik vand hele tiden. Så skal du tisse hele tiden og renser ud. Jeg helbrede mig selv engang da jeg ingen lægemuligheder havde, jeg drak nok mindst 5-6 liter vand på 24 timer. VIRKELIG kvalmende, og skulle tisse konstant.

Anmeld

8. marts 2014

isabellasmor

M_V skriver:

Føler med dig! Var ramt af blærebetændelse hele 6 gange i min graviditet

Tror ikke det rammer baby på nogen måde overhovedet. Så havde lægen ikke udskrevet pincilinen til dig.

Håber du snart slipper af med det

Tak Har fået en kur i 10 dage denne gang , 3 piller om dagen , så håber det hjælper nu!

Anmeld

8. marts 2014

isabellasmor

ano14316 skriver:

Du kan jo prøve nogen af 'husmoder' rådene...
Tranebærsaft, rigeligt vand og spis blåbær...

Måske skal du på det en stærkere kur så det bliver slået helt ned én gang for alle...

Jeg har fået en længere kur denne gang, men samme dosis. Første gang var det en 3 dages kur, sidste gang var en 6 dages kur, og denne gang har jeg så fået en 10 dages kur... Håber det hjælper  Men får købt noget tranebær saft/kapsler, og så må jeg prøve og drikke en masse vand.

Anmeld

8. marts 2014

isabellasmor

Majbrit P skriver:

Mit råd til dig:

Drik vand hele tiden. Så skal du tisse hele tiden og renser ud. Jeg helbrede mig selv engang da jeg ingen lægemuligheder havde, jeg drak nok mindst 5-6 liter vand på 24 timer. VIRKELIG kvalmende, og skulle tisse konstant.

Det vil jeg klart prøve ! Nu vil jeg godt være fri for de piller hele tiden, og plukveer, og bekymringer 

Anmeld

8. marts 2014

CaWi

isabellasmor skriver:

Vi køber rynkeby tranebær saft i netto, nogle gange har de også det som juice. Det drikker kæresten når det er under optræk. Han drikker nok tre-fire store glas om dagen

Anmeld

8. marts 2014

Trekløver(:

isabellasmor skriver:

Tak Har fået en kur i 10 dage denne gang , 3 piller om dagen , så håber det hjælper nu!

så er jeg ret sikker på du slipper af med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.