Nu igang med 3. Kur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
23 svar
6 synes godt om
7. marts 2014

isabellasmor

Mod blærebetændelse , på under 2 mdr! Det hjælper når jeg tager pillerne, men så snart jeg stopper så går der et par dage og så kommer plukveerne og denne gang også svien ved vandladning... Hvad Søren sker der? Jeg kan jo ikke tage piller resten af graviditeten ?! Bliver bekymret for lille pigen, tager hun skade af al den medicin? Føder jeg før tid eller abortere pga alle de plukveer ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2014

CaWi

isabellasmor skriver:

Mod blærebetændelse , på under 2 mdr! Det hjælper når jeg tager pillerne, men så snart jeg stopper så går der et par dage og så kommer plukveerne og denne gang også svien ved vandladning... Hvad Søren sker der? Jeg kan jo ikke tage piller resten af graviditeten ?! Bliver bekymret for lille pigen, tager hun skade af al den medicin? Føder jeg før tid eller abortere pga alle de plukveer ?? 

Har du prøvet at drikke tranebær saft eller juice? Det bruger vi altid herhjemme.

Anmeld

7. marts 2014

L&V

isabellasmor skriver:

Er det det samme du har fået hver gang?

Drik masser af vand for at rense godt ud.. Her snakker vi 2-3 L om dagen

Anmeld

7. marts 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
isabellasmor skriver:

Som de andre siger drik meget. Køb noget tranebær saft( det er lidt dyrt, men hjælper) det er vist noget med at det sure neutraliser.

Anmeld

7. marts 2014

MorTilEn2013Dreng

isabellasmor skriver:

Tranebær saft det drikker jeg når jeg har det. Og masser af det. Kan ikke klare og sluge piller,

Anmeld

7. marts 2014

isabellasmor

CAWI skriver:

Har du prøvet at drikke tranebær saft eller juice? Det bruger vi altid herhjemme.

Nej det har jeg ikke prøvet, men spurgte faktisk på apoteket da jeg jo har hørt om det før, men hun sagde at man kun kan tage det forebyggende og ikke når "skaden" er sket, så vil købe det når jeg har taget kuren færdig

Anmeld

7. marts 2014

isabellasmor

MiichellaMalou skriver:

Tranebær saft det drikker jeg når jeg har det. Og masser af det. Kan ikke klare og sluge piller,

Det kan jeg nemlig heller ikke Det er simpelthen så forfærdeligt 

Anmeld

7. marts 2014

isabellasmor

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Er det det samme du har fået hver gang?

Drik masser af vand for at rense godt ud.. Her snakker vi 2-3 L om dagen

Prøver og drikke meget vand hver dag, af alle grunde, får tit hovedpine også hvis jeg ikke har fået nok vand nemlig osv, men ja, det er det samme jeg har fået alle gange , de siger det er det eneste jeg må få som gravid nemlig 

Anmeld

7. marts 2014

isabellasmor

Aisha skriver:

Som de andre siger drik meget. Køb noget tranebær saft( det er lidt dyrt, men hjælper) det er vist noget med at det sure neutraliser.

Det vil jeg i hvert fald prøve 

Anmeld

7. marts 2014

L&V

isabellasmor skriver:

Prøver og drikke meget vand hver dag, af alle grunde, får tit hovedpine også hvis jeg ikke har fået nok vand nemlig osv, men ja, det er det samme jeg har fået alle gange , de siger det er det eneste jeg må få som gravid nemlig 

Jeg ville be om noget andet.. Jeg kan ikke tåle penecilin (staves) så jeg får andre prep. så der er alternativer.. Kroppen kan jo blive resistent..

Hvis du begynder på tranebær så skal du bare vide det er kun semi forebyggende og du ska kigge godt efter for i div tranbær safter og juicer variere indholdet af tranebær rigtig meget og der ved også effekten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.