nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2014

Kay

LinLin skriver:

Jeg har først fået skrevet vandrejournal i onsdag så nu venter vi bare på brev fra Skejby
Men i tirsdags var vi til tidlig scanning, så vi har set der er nogen (1! )

Jeg skal havde lavet vandrejournal i morgen... Sys det er lidt sent... Men det er jo lige meget når man selv skal bestille tid til nf  Skal havde taget blodprøve i løbet af ugen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2014

LinLin

Kay skriver:

Jeg skal havde lavet vandrejournal i morgen... Sys det er lidt sent... Men det er jo lige meget når man selv skal bestille tid til nf  Skal havde taget blodprøve i løbet af ugen... 

Jeg var 9+5 i onsdags - så det er vel også lidt sent, men nf er jo først fra 11+4, så i og for sig er det jo ligemeget hvor langt er du??

Anmeld

15. marts 2014

Kay

LinLin skriver:

Jeg var 9+5 i onsdags - så det er vel også lidt sent, men nf er jo først fra 11+4, så i og for sig er det jo ligemeget hvor langt er du??

9+1 nej... Der er længe til... Men blodprøverne skal tages noget tid før og sidst fik jeg førstlavet vandrejournal 9+3 og der skulle man ikke selv melde sig til nf og der blev de sure over jeg fik det så sent inde på hospitalet for jeg nåede ikke blodprøven der skal tages imellem 8+ og 9+

Anmeld

15. marts 2014

LinLin

Kay skriver:

9+1 nej... Der er længe til... Men blodprøverne skal tages noget tid før og sidst fik jeg førstlavet vandrejournal 9+3 og der skulle man ikke selv melde sig til nf og der blev de sure over jeg fik det så sent inde på hospitalet for jeg nåede ikke blodprøven der skal tages imellem 8+ og 9+

Det er da bare fra uge 8-12 den skal tages...?

Så er jeg lige en uge længere; 10+1 i dag (med mindre jeg bliver rykket selvfølgelig )

Anmeld

16. marts 2014

Kay

LinLin skriver:

Det er da bare fra uge 8-12 den skal tages...?

Så er jeg lige en uge længere; 10+1 i dag (med mindre jeg bliver rykket selvfølgelig )

Jeg har fået udskrift fra siden om at jeg skal havde taget prøverne inden for de to uger...

Anmeld

21. marts 2014

LinLin

Kay skriver:

Hvornår skal i til nf?    

Jeg har fået tid d 15 april  Dagen før min føsdag

Jeg har nu fået tid: 2. April, hvor jeg er 12+5

Anmeld

24. marts 2014

Mama2012

Så har vi også fået tid - 9. april 

Der er jeg præcis (i følge egen udregning 11+4) men i følge lægens 11+1, så synes den er ret tidlig

Anmeld

24. marts 2014

LinLin

Mama2012 skriver:

Så har vi også fået tid - 9. april 

Der er jeg præcis (i følge egen udregning 11+4) men i følge lægens 11+1, så synes den er ret tidlig

Det er jo for tidligt hvis du kun er 11+1 der

Anmeld

25. marts 2014

melila

Jeg fik af vide at jeg skulle ha taget min nf mellem d. 8 og 23 april. Og jeg skal selv bestille på herlev  Det virkelig smart man selv kan det 

hilsen 9+ 3

Anmeld

27. marts 2014

Mama2012

LinLin skriver:

Det er jo for tidligt hvis du kun er 11+1 der

Ja, det undrer mig også, men lægen havde slet ikke styr på det der med at regne ud... Med alm cyklus skulle termin være 22/10, men min cyklus er 31 dage, ikke 28, derfor lagde jeg 3 dage til (og alle terminsberegnere er enige) og kom frem til d. 25... Men lægen siger d. 28??? 

Nu må vi jo se, når vi kommer derop - ellers får vi jo en ekstra skanning et par dage senere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.