Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår skal i til nf?
Jeg har fået tid d 15 april Dagen før min føsdag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: Hvornår skal i til nf? Jeg har fået tid d 15 april Dagen før min føsdag
Jeg er ikke blevet indkaldt endnu.. Hvornår bliver man det?
Kram
6+3
Jeg har kun lige været til første lægebesøg, så der går noget tid endnu. Er 6+2 i dag
mortilfreja skriver: Jeg er ikke blevet indkaldt endnu.. Hvornår bliver man det? Kram 6+3
altså jeg skal føde på herlev og der skal man selv bestille tid på deres hjemme side...
firstbaby skriver: hvor spændende skal til tidlig terminsscanning idag og til NF d. 25/ 3
hvor spændende skal til tidlig terminsscanning idag og til NF d. 25/ 3
jeg var til termins skanning i mandags... 2 gang da jeg ik var langt nok første gang til at de kunne måle noget...
Har ikke fået tid endnu... Men det skal vel være mellem uge 11 og 13
De er ikke så hurtige her i Aarhus, sidste gang var jeg 13+ til nf, men blev sat en uge tilbage, så det passede jo i virkeligheden perfekt
Mama2012 skriver: Har ikke fået tid endnu... Men det skal vel være mellem uge 11 og 13 De er ikke så hurtige her i Aarhus, sidste gang var jeg 13+ til nf, men blev sat en uge tilbage, så det passede jo i virkeligheden perfekt
Det er så dejligt i Herlev at man skal gå på nettet og selv bestille tid...
Kay skriver: Det er så dejligt i Herlev at man skal gå på nettet og selv bestille tid...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128