Husk Pandekagens Dag i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.704 visninger
24 svar
26 synes godt om
4. marts 2014

asphodel

Tirsdag efter fastelavn er altid Pandekagens Dag, og vi fejrer den med stil i år. Vi får nogle venner på besøg, og så serverer jeg almindelige vanillepandekager, amerikanske pandekager med citron, chokoladepandekager samt pandekager hvor væsken består af Asti (Ledsagerens id&eacute.

Som tilbehør får vi blandt andet hjemmelavet vanilleis, flødeskum, nutella, karamelliserede nødder og banan, frisk banan, friske blåbær, rosiner i rom, diverse hjemmelavet syltetøj, æblemos og så kan jeg ikke helt huske pt. hvad vi ellers har på listen udover sukker, kanelsukker og sirup. 

Jeg håber andre også skal fejre det i dag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ummm lyder lækkert! Desvære ska jeg arbejde, i aften, så ingen pandekager her. Vh stine

Anmeld

4. marts 2014

Nolle

Nogen gange skal man holde kæft.. 

Så i aften står den på pandekager - det skal være rigtig Rasmus Klump med et kæmpe højt torn.. 

Så må jeg tidligt igang ��

Anmeld

4. marts 2014

E.J.mor.

asphodel skriver:

Tirsdag efter fastelavn er altid Pandekagens Dag, og vi fejrer den med stil i år. Vi får nogle venner på besøg, og så serverer jeg almindelige vanillepandekager, amerikanske pandekager med citron, chokoladepandekager samt pandekager hvor væsken består af Asti (Ledsagerens id&eacute.

Som tilbehør får vi blandt andet hjemmelavet vanilleis, flødeskum, nutella, karamelliserede nødder og banan, frisk banan, friske blåbær, rosiner i rom, diverse hjemmelavet syltetøj, æblemos og så kan jeg ikke helt huske pt. hvad vi ellers har på listen udover sukker, kanelsukker og sirup. 

Jeg håber andre også skal fejre det i dag. 

har jeg aldrig nogensinde hørt om.! 

Anmeld

4. marts 2014

Muffin_girl

Ej det havde jeg helt glemt ..

MUMS, nu har jeg lyst til pandekager..  

Anmeld

4. marts 2014

PernilleogLouis

Jeg elsker pandekager - men hader at lave dem Louis er kun 6 år så kan nok ik sætte ham til det så ingen pandekager til os 

Anmeld

4. marts 2014

et-ønske

Det håber jeg da at FDF har helt styr på da der er fællesspisning iaften

Anmeld

4. marts 2014

BabyMus

Det er nemlig i dag ja. Elsker også pandekager.

Det er godt nok mange ting I skal have, hold da helt op.  her bliver det bare almindelige pandekager.

Der er en konkurrence på nyt og sundt på fb hvor man kan sende sit billede ind, det skulle du da næsten gøre med alt det I skal have.

Anmeld

4. marts 2014

Bshizzle

Jeg har aldrig hørt man skulle ha pandekager efter fastelavn 

Men.. Det vil jeg da benytte mig af og få lavet i aften 

Anmeld

4. marts 2014

Maria-s

Ret sjovt, sønnen (på 3) har netop proklameret at han eeeelsker pandekager, og gerne vil have pandekager til aftensmad  

Så den må vist stå på pandekager, nu det er pandekagernes dag ligefrem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.