(februar) Hvor mange middagslure

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2009

Mca<3

Trineviborg skriver:

Narj vi har også talt om at det indtil videre er fint nok med kl. 22, for tilgengæld vågner hun så også først ved 7 tiden og vil op, og det passer mig helt fint! Hellere det end at hun kommer i seng kl. 20 og vil op kl. 5

Helt bestemt  Sover hun om natten igen? Alex har sovet skidt de sidste 2 nætter ,, På 8 timer har han været vågen 4 gange hvoraf han er blevet ammet de 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2009

MoarViborg

Nej- Her er det også i snit 4 gange om natten, og jeg ammer hver gang, for så falder hun hurtigt i søvn igen.. men det er lidt hårdt! Vi er begyndt på grød, så håber snart det hjælper lidt på nattesøvnen!

Anmeld

6. august 2009

Mca<3

Trineviborg skriver:

Nej- Her er det også i snit 4 gange om natten, og jeg ammer hver gang, for så falder hun hurtigt i søvn igen.. men det er lidt hårdt! Vi er begyndt på grød, så håber snart det hjælper lidt på nattesøvnen!

Mega hårdt  Vi startede på grød for 1 uge siden ,, Han får den omkring kl 20 ,, De 2 første dage sov han 9 timer og var kun vågen 1 gang MEEENN he he han har åbenbart vænnet sig til det ,,,,,   Hva pokker skal man gøre ??

Anmeld

6. august 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Narj vi har også talt om at det indtil videre er fint nok med kl. 22, for tilgengæld vågner hun så også først ved 7 tiden og vil op, og det passer mig helt fint! Hellere det end at hun kommer i seng kl. 20 og vil op kl. 5

Lucas sover altså fra 19-20 til 7-7.30   
Man siger faktisk jo tidligere de kommer i seng jo bedre sove de om natten og jo længere sover de. bare lige en info.

hov og lucas vågne os mellem 2-4 gange om natten.

Anmeld

6. august 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Lucas sover altså fra 19-20 til 7-7.30   
Man siger faktisk jo tidligere de kommer i seng jo bedre sove de om natten og jo længere sover de. bare lige en info.

hov og lucas vågne os mellem 2-4 gange om natten.

Hmm ,, ja kunne jeg egentlig godt forestille mig ,,, Men hvordan får man dem til at sove når de er vildt friske ??

Anmeld

6. august 2009

MoarViborg

Tanja.. skriver:

Mega hårdt  Vi startede på grød for 1 uge siden ,, Han får den omkring kl 20 ,, De 2 første dage sov han 9 timer og var kun vågen 1 gang MEEENN he he han har åbenbart vænnet sig til det ,,,,,   Hva pokker skal man gøre ??

Det minder utrolig meget om her.. det gik også fint bde første par dage med grød, men derefter var det tilbage til udgangspunktet igen! Jeg begyndte derfor i går med grød x 2 dagligt - morgen og aften, så nu venter jeg på resultatet

Anmeld

6. august 2009

MoarViborg

Tanja.. skriver:

Hmm ,, ja kunne jeg egentlig godt forestille mig ,,, Men hvordan får man dem til at sove når de er vildt friske ??

Ja det vil jeg også rigtig gerne vide! Maya sover i snit 3 timer i alt i løbet af dagen, og det er inkl formiddigsluren, så det er ikke fordi hun sover vildt meget..

Anmeld

6. august 2009

Mca<3

Trineviborg skriver:

Det minder utrolig meget om her.. det gik også fint bde første par dage med grød, men derefter var det tilbage til udgangspunktet igen! Jeg begyndte derfor i går med grød x 2 dagligt - morgen og aften, så nu venter jeg på resultatet

He he det havde jeg også tænkt på , men tænkte at hvis det gik så hurtigt med at vænne maven til det så var vi hurtigt oppe på 6 måltider   Alexanders far er også meget nervøs over det her med maden hi hi ,,  Han så helst han blev ammet indtil han er 6 år tror jeg   Ved ikke hva jeg gør ,,,   Alex har jo i nogle mdr haft sådanne perioder hvor han ikke sover og pludseligt sover han godt i 5 dage ,,,  Fatter ikke det søvn mønster .

Anmeld

6. august 2009

Misjelle

Trineviborg skriver:

Hehe ... her sover vi kun til kl. 5 og det er uanset hvor sent han bliver lagt . Så for mig gælder det om at få lagt ham tidligst muligt, så moren kan nå at få 6 timers søvn .

Anmeld

6. august 2009

Misjelle

Trineviborg skriver:

Ja det vil jeg også rigtig gerne vide! Maya sover i snit 3 timer i alt i løbet af dagen, og det er inkl formiddigsluren, så det er ikke fordi hun sover vildt meget..

Min SP som jeg personligt synes er en meget klog dame , siger at søvn avler søvn. Så jo mere du kan få hende til at sove om dagen, jo bedre burde hun sove om natten .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.