Linus vågner som regel kl 5:00 om morgenen. Derefter ser Lurerne så ledes ud:
Ca. kl. 8:00 - 10:00
Ca. kl. 12:30 - 14:30
Ca. kl 17:00 - 18:00
Så bliver han puttet til natten mellem 20:00 og 21:00.
Linus har fra start været lidt svær at få til at tage lure om dagen, men synes at det er begyndt at fungere rigtig godt. Når jeg putter ham til natten kan jeg synge en sang for ham og så falder han til ro. Nogle gange skal jeg lige inde og synge en gang mere. Om dagen bliver jeg nød til at trille ham i barnevognen. Vi har en lille ujævn sti uden foran haven, den virker bare så godt hehe

. Triller ham mellem 2 - 10 minutter og så sover han. Den første lur, tager han i et stræk. Næste lur vågner han efter 40 - 45 minutter. Her plejer jeg så lige at skynde mig at trille med ham igen, hvorefter han i de fleste tilfælde falder hurtigt hen igen og sover en time mere. Den sidste lur, tager jeg ham op når han vågner første gang, da det passer fint med spise tid

.
Her virker turene i barnevognen, men det har også været en kamp at få det til at virke. Da vi startede på projekt sov om dagen, måtte jeg nogle gange trille rundt i 1 time til 1½ før han faldt i søvn, men det vigtige var selvfølgelig at han fik oplevelsen af at falde i søvn selv i barnevognen.
knus Michelle
Anmeld